December 31, 2016

Podsumowanie roku 2016.




Czy tylko mi to tak szybko zleciało? A szczególnie druga połowa? Jestem w szoku, uważam ten rok za 9/10 bardzo wysoko, spotkało mnie wiele dobrego ale też i złego w te wakacje..ale się nie poddam i dalej będę kontynuowała swoje marzenia.
Co roku sporządzam listę rzeczy które muszę zrobić. Nie chcę wam tutaj wszystkiego opisywać bo są to dość prywatne rzeczy ale mogę powiedzieć że 9/13 się spełniło.

  • Styczeń
''Twój uśmiech nie zmieni całego ŚWIATA, ale sprawi, że na mojej twarzy pojawi się uśmiech.''
Znalazłam swoich przyjaciół, rok który się zapowiadał bardzo dobrze, nie wyszło to do końca.
Przyjaciele to są osoby które zawsze mi pomagają w jakiś sposób i którym ja pomagam. Ale czy to zawsze wychodzi?




  • Luty
''Słabi ludzie szukają zemsty, silni wybaczają, a inteligentni ignorują.''
Wspominam ten miesiąc dobrze, nie było bardzo ciekawych przygód z nim związanych, ale nauczyłam się wybaczać. Potrafiłam się kiedyś obrażać o byle co, zrozumiałam że ranie przy tym inne osoby.



  • Marzec
''Prawda leży na środku, może dlatego wszystkim przeszkadza?''
W tym miesiącu miałam kilka problemów, związanych z innymi osobami, każdy miał jakiś problem. Jednak moja przyjaciółka pomagała mi w tym. I zawsze dodawała mi otuchy żebym się nie poddała..



  • Kwiecień
''Pójdziesz do papierowych miast i już nigdy nie wrócisz''
Zaczęłam oglądać filmy, nie to że wcześniej nie oglądałam ale teraz uważam że jak nie oglądnę min. 1 filmu dziennie to dzień jest stracony. Mają one wiele morałów dzięki którym mogę się czegoś nauczyć.

  • Maj
'Wherever you go. Go with your heart'' ~ ''Gdziekolwiek pójdziesz, idź z sercem''
I tu wszystko się zaczęło: wycieczki klasowe i pierwsze kłótnie z przyjaciółmi, rozterki miłosne. Ale przetrwałam to i jestem z siebie dumna. Z nadzieją zaczęłam kolejny miesiąc..

  • Czerwiec
''Dostajesz w życiu to, o co masz odwagę prosić.''

Czerwiec, słonko świeci, szkoły koniec, wakacje się zaczynają co się łączy z pierwszym wyjazdem. Lublin, a dokładniej Pliszczyn koło Lublina, SDM, nowe przygody, nowi znajomi. Z pewnością jeszcze tam wrócę.
 
  • Lipiec
''Jeśli się cofasz, to tylko po to by wziąć rozbieg.''
Z nadzieją zaczęłam nowy miesiąc, jednak już z początku moja nadzieja umarła. Pokłóciłam się z przyjaciółką. Hmm co więcej mogę powiedzieć. Wakacje nadal trwają, Spędzam je jak na razie w domu na oglądanie znakomitego serialu Pretty Little Liars, co będzie dalej?

  • Sierpień

,,Czekam na niebo, bo jestem tego wart, a gdy cichnie sztorm niedaleko stąd jej cień się wyłania''
Zdecydowanie mój miesiąc, pojechałam do Niemiec, zastałam tam miłą niespodziankę z okazji moich urodzin, moi znajomi z którymi dawno się nie widziałam przyszli. Co mogę więcej powiedzieć. Spędziłam je z moją najlepszą kuzynką z którą widzę się raz do roku. Niestety za niedługo szkoła, czy sobie poradzę?


  • Wrzesień
''Najlepsza zemsta to spektakularny sukces.''
Zaczęło się. Codzienne wstawanie o 6.30, nieprzespane noce z powodu nauki. Ale ma to też plusy, poznanie świetnych osób którzy weszli do gimnazjum. Zostałam przewodniczącą szkoły, jest to dla mnie ogromny szok i nowość ale jestem zadowolona, mam nadzieję że pozostałe miesiące też takie będą.

  • Październik
''Rób to co kochasz'' - R.T.C.K ~Arkadio
Brak czasu, zaniedbywanie bloga, problemy <-- coś do czego nie chce już nigdy wracać. Jeden z gorszych miesięcy. Mam nadzieję że te dwa następne będą świetne i spełnię się w nich 100% oraz nie będę zaniedbywać rzeczy których kocham.
  • Listopad
''Więc jeśli wiesz że toniesz skacze tuż za tobą do tej zimnej wody do ciebie.'
W końcu! Na nowo znalazłam oparcie w przyjaciołach, poznałam ich lepszą stronę. Jednak bywało kilka problemów przez które kontakty się pogorszyły. Wróciłam na bloga, pisałam posty regularnie..a raczej starałam się. Jeszcze miesiąc i zaczynamy rok na NOWO!

  • Grudzień
"To czas na zmiany nieprzewidziany.."
Szczerze Wam powiem, nie mogłam sie doczekać.. 
z początku grudnia miałam egzaminy gimmazjalne, próbne. Poszły mi dobrze więc jestem wystarczająco zadowolona. Święta i po świętach, spędziłam je z najbliższymi. I nadszedł "Sylwester" planów, zaproszeń mnóstwo, ale i tak spędze go w domu. Z osobami które kochami z którymi zaczęłam rok 2016.




Podsumowując:
Jestem zadowolona z siebie i swoich osiągnięć. Był to jeden z najlepszych roków w ostatnim czasie. Chciałabym podziękować moim przyjaciołom i bliskim za ten rok (Klaudia tobie baaaaaaardzo) 
Życzę Wam szczęśliwego roku, oraz żeby był lepszy od poprzedniego. :)

17 comments :

  1. Ale piękny rok ! :) Życzę sukcesów w przyszłym <3 Szczęśliwego Nowego Roku <3

    ReplyDelete
  2. Ogólnie to bardzo oryginalny post podsumujący ten rok, oglądałam wiele podsumowań a Tw jest na prawde świetne, życze Ci szczęśliwego nowego roku 2017.
    spam2506.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Szczęśliwego Nowego Roku spełnienia marzeń w 2017 i oby ten rok był lepszy niz 2016 ;)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mam nadzieję, że Twój 2017 rok będzie o niebo lepszy niż ubiegły! Wszystkiego co najlepsze ten rok! <3
    http://melulka.blogspot.com/ - zapraszam do siebie na podsumowanie 2016 roku! :)

    ReplyDelete
  5. Rok 2016 naprawdę piękny, a cytaty bardzo ładne :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Super!
    Zajrzyj do mnie :) http://gnomonmis.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Widzę, że sporo się u Ciebie działo :) Dla mnie rok 2016 był jednym z najlepszych, ale mam nadzieję, że ten 2017 będzie jeszcze lepszy - Tobie też tego życzę! :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  8. Dużo się u Ciebie działo. :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    ReplyDelete
  9. punkt widzenia zależy od punktu siedzenia! Jakiś czas temu zmieniłam nastawienie i radość nawet z małych rzeczy wiele daje! Może mój miniony rok nie był super ekstra powalajacy, ale było mnóstwo wspaniałąych momentów, które poskłądane w jedną całość nie pozwolą mi powiedzieć, że miniony rok był zły! Najważniejsze to sięnudzić i w każdej sytuacji znalęźć jakąś pozytywną stronę.
    hah i u mnie też dzieńbez filmu czy serialu to dzień stracony. Uwielbiam Pretty Little Liars i polecam jeszcze Plotkarę jeśli nie widziałaś :D

    ReplyDelete
  10. U mnie rok był bardzo pracowity , aby kochana ten był taki sam :*

    ReplyDelete
  11. Zrobiłaś świetne podsumowanie! Bardzo aktywny rok, dużo się u ciebie działo :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Świetnie podsumowanie zrobione. Dużo wydarzeni miałaś, życzę ci również udanego tak samo przeszły rok.

    ReplyDelete
  13. Pomysłowo zrobione podsumowanie naprawdę super! Masz ślicznego bloga, cudowne zdjęcia i bardzo fajne posty!
    Pozdrawiam ;3
    http://nataliahaluch.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. super wpis bardzo ciekawe streszczenie roku :)
    julie-s-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Powodzenia w tym roku również życzę ! :)

    ReplyDelete
  16. Czas biegnie nieubłagalnie. Zdecydowanie za szybko. Życzę, aby Twoi przyjaciele nie okazali sie nagle kimś innym.
    Co tu tak pusto od tamtej pory?

    http://screatlieve.blogspot.com/
    http://www.youtube.com/channel/UCm7LqzOKE4utpvCnaJcyzag

    ReplyDelete