December 03, 2016

Blogmas #1 - Mikołajki




Blogmas? Akcja zorganizowana przez blogerów. Polegająca na przygotowaniach do Świąt, ja również postanowiłam ją publikować na blogu. Jednak u mnie będzie to wyglądać nieco inaczej, a mianowicie będzie to jeden post tygodniowo, a nie codziennie. 

W #1 Blogmasie chciałabym wam przedstawić pomysły na prezenty mikołajkowe. Wiem że większość osób ma z tym problem, co kupić koleżance, koledze, mamie, tacie, rodzeństwu..
Przedstawię kilka moim propozycji dla NIEJ i dla NIEGO.
Zapraszam!

Dla niej:


Bluza, sweter - nie koniecznie świąteczny, np. że swoim idolem albo napisem jakimś.
Skarpetki - świetna sprawa, na chłodne, zimowe wieczory jak najbardziej na tak.
Książka - odpoczynek od świata wirtualnego przenieśmy do świata rzeczywistego!
Kubek- za oknem sypie śnieg, a ty dopiero wróciłaś ze szkoły. Herbata w tym kubku zaspokoi twoje pragnienia ;)
Case - obudowa na telefon, jemu też dajmy trochę ozdób świątecznych!

Dla niego:



Sweterek świąteczny dla chłopaka? Jak najbardziej na tak!
Gra - na wspólne zimowe wieczory, lub na wyładowanie emocji :D
Paysafecard - chłopcy na pewno wiedzą o co chodzi
Słuchawki - twój kolega, chłopak, brat a może nawet uwielbia grać w gry? Słuchawki to jedna z lepszych spraw dla gracza
Perfumy to perfumy, każdemu potrzebne :D


A może wy macie jakieś pomysły na ŚWIĄTECZNE PREZENTY? Podzielcie się tym z nami w komentarzach ;)

21 comments :

  1. Książki i ten kubek to must have!

    Pozdrawiam!

    http://paulonkal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Kocham świąteczne swetry <3 Kubek i zestaw jakiś fajnych smakowo herbat, to świetny prezent ;) a skarpetki połączyłabym w zestaw z kocykiem i poduszką, albo piżamką :)
    Ja własnie zazwyczaj obdarowuje ludzi książkami albo perfumami :)
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    ReplyDelete
  3. to ja się pokusiłam o codzienny blogmas i na razie mi wychodzi. ;) pomysły na prezenty bardzo fajne, ja mojemu chłopakowi zwykle jednak kupuję rzeczy związane z Gwiezdnymi Wojnami, bo je uwielbia, a zawsze coś fajnego się uda znaleźć. ;)
    kubek, książka i skarpetki to fajne prezenty, zwykle znajdują się w gronie tych, które ja dostaję. ;) najczęściej te drugie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. W tym roku narazie nie zdecydowałam się na blogmas, może uda się w przyszłym roku, życzę wytrwałości i piękne pomysły na prezenty :)

    ReplyDelete
  5. Książka i perfumy według mnie to zawsze trafiony prezent ;) Super propozycje!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajne propozycje, najbardziej podoba mi się kubek! Jest świetny. :)
    Pozdrawiam http://nwaldowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Takie skarpetki to coś cudownego! Sama chciałabym taki prezent dostać :D
    Ja lubię też dostawać perfumy i biżuterię :)

    Obserwuję ;)
    Mój blog

    ReplyDelete
  8. O taaak! Genialne pomysły! :D Jak ja bym dostała coś z tych prezentów to na pewno bym się ucieszyła! :D Sama będę dodawała świąteczne posty co tydzień, ale zaczynam dopiero za tydzień :p Tak ogólnie to super blog, obserwuje! <33 :D I pozdrawiam :*

    http://live-is-life-jus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Świetne propozycje :) co roku wybieranie prezentów to nie lada zadanie :D

    ReplyDelete
  10. Fajne pomysły, myślę, że każdy chciałby dostać takie prezenty. Te skarpetki w renifery są świetne! :D

    Pozdrawiam! :)
    http://annie-kathe.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. kubek najlepszy :) Ale sama skusiłabym się na skarpetki

    ReplyDelete
  12. Bardzo mi pomogłaś, świetne propozycje. Juz wiem co mogę kupić przyjacielowi. :D

    ReplyDelete
  13. Świetny post!
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki Darriska

    ReplyDelete
  14. świetne pomysły :) a co do prezentów dla facetów to idealnie w gust mojego chłopaka :D wszystko do niego pasuje i chętnie by znalazł każdą z tych rzeczy pod choinką :)

    ReplyDelete
  15. Bardzo fajne pomysły na prezenty :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/2016/12/gdansk.html

    ReplyDelete
  16. ja chętnie dostałabym kartę podarunkową do drogerii albo jakiegoś sklepu z ciuchami!:)
    uważam że to bardzo fajny prezent-wtedy przynajmniej wiemy że nie musimy obawiać się o to,że nie trafimy w gust danej osoby!
    Pozdrawiam i obserwuję!
    www.emigrantkatestuje.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Super pomysły na prezenty kochana, ja kupię pewnie mojemu jakąś grę na ps4 <3 Obserwuje :)

    ReplyDelete
  18. Takie skarpetki to byłoby coś! Haha :D
    Dla mnie liczy się gest :)
    http://melulka.blogspot.com/ - zapraszam do mnie c:

    ReplyDelete
  19. super pomysły na prezenty. Skarpetki najlepsze

    ReplyDelete