November 26, 2016

'Życie jest niesprawiedliwe, ale i tak jest dobre' czyli 50 lekcji na najtrudniejsze chwile w życiu.




,,Bóg nigdy nie mruga'' - książka, autorstwa Reginy Brett. W ostatnim czasie zrobiła ogromną furorę w internecie, dzięki cytatom zawartych w niej i nie tylko. Ja sama dopiero tak późno ją przeczytałam..ale nie ukrywam że 10 pierwszych lekcji przeczytałam już ubiegłej zimy. Książka opowiada o samej autorce, o tym czego nauczyła się w życiu,  o tym jak zachorowała na raka, o tym jak w młodym wieku zaszła w ciąże, o dzieciństwie, rodzicach, o samej sobie, gdy nie umiała odnaleźć właściwej drogi. Wszystko to opisała w 50 lekcjach, które mają pomóc nam w trudnych chwilach, skierować dla nas właściwą ścieżkę, gdy brakuje nam motywacji do życia, mają nam ją powrócić. Głównym celem tej książki jest pokazanie że człowiek uczy się na błędach i powinien doceniać swoje życie mimo wszystko, aby uczynić je lepszym.




Na książkę polowałam już od dawna, chciałam dostać motywacje, a ta książka ma za zadanie nam ją przekazać. Po przeczytaniu jej inaczej patrze na świat i życie. Na drugiego człowieka.

Ta książka jest dla osób, które być może są na jakimś trudnym życiowym zakręcie, poszukują jakiejś motywacji, wsparcia. Książka ta daje siłę, przypomina o wartościach, takich jak: miłość, dobro, wiara.
Nie wszystko trzeba pokładać na własne życie i nie wszystko należy traktować poważnie, ale to książka, którą warto przeczytać i mieć choćby dla kilke mądrości.


Ulubione cytaty:

Bóg nigdy nie daje nam więcej, niż potrafimy udźwignąć.



Trzeba być silnym, żeby płakać. A jeszcze silniejszym, żeby dać innym zobaczyć te łzy.




 Faktycznie, można zdobyć wszystko - lecz niekoniecznie wszystko naraz.



/Straw.

16 comments :

  1. Dużo się mówi o tej serii książek i zdania są podzielone. Sama chciałam się skusić, ale trochę mi trudno, skoro jest to pisane przez kobietę, która pokonała raka. Nie wiem czy jest to dla zwykłych ludzi, którzy mają gorszy czas. Ale z pewnością daje kopa.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Przyznam szczerze, że nigdy jeszcze nie słyszałam o tej książce. Lubię czytać o motywacji, chociaż niektórzy uważają, że są bez sensu. Jak wiadomo kwestia gustu. Przepiękne życiowe cytaty.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ta książka to mój ulubieniec i odkrycie tego roku. Cytaty pozwoliły mi uwierzyć w swoje możliwości. Z całego serca wszystkim polecam :) Widzę, że masz dobry gust hehe ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  4. Też poluję na tą książkę juz od dłuższego czasu i jak tylko wrócę do Polski marzy mi się w moim domu gotowa do przeczytania ;)

    ReplyDelete
  5. Bardzo dużo słyszałam o tej książce i chyba w końcu się na nią skuszę! :)
    Bardzo fajne cytaty.
    Pozdrawiam http://nwaldowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Książka wydaje się być ciekawa, może ją zakupie i przeczytam :) Obserwuje http://sabrooowska96.blogspot.de/

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam Reginę! Bardzo chciałabym ta książkę, bo wydaję się być intrygująca :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ---> http://melulka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Od dawna poluję na ta książkę, ale nigdzie jej nie widziałam : Może w internecie zamówię :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    ReplyDelete
  9. Czytałam tę książkę w styczniu, kiedy miałam naprawdę nieciekawy okres. Uwielbiam ją, bo wtedy bardzo mi pomogła. Na pewno jeszcze kiedyś do niej wrócę, bo warto. I polecam każdemu, daje tak wiele do myślenia. Lekcja, która najlepiej zapadła mi w pamięci to chyba ta, gdzie Regina mówiła, że większość naszych "porażek" nie będzie miała znaczenia za pięć lat, bo akurat z podejściem do takich właśnie porażek miałam wtedy problem.
    Świetny post i świetny blog! Daje obserwację i będę wpadać częściej :)
    zapraszam na mój post z recenzją książki!!! Pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. świetna książka muszę w końcu ją kupić bo zbieram sie na to już miesiąc..
    Pozdrawiam,lu :)

    ReplyDelete
  11. I've never hear about this book! :D
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    ReplyDelete
  12. Czytałam wszystkie książki Reginy z tej serii i uważam, że zdecydowanie zasługują na swój sukces. Sama autorka pisze bardzo ciekawie i "po ludzku", nie ogranicza się do suchych formułek, tylko swoje rady przekazuje poprzez własne historie opisane w książkach.
    Wszystkie części dosłownie pochłonęłam w kilka wieczorów!

    www.boroviecka.pl (KLIK)

    ReplyDelete
  13. chyba rzeczytam...zaciekawilas mnie :)
    Zapraszam tez do mnie na post o Birmie. Na prawde szokujacy kraj...krotka relacja z poczatkow podrozy Pam :)
    https://brbadventures.wordpress.com/2016/11/27/birma-bogactwo-i-bieda/

    ReplyDelete
  14. dużo słyszałam o tej autorce, ale żadnej jej książki nie przeczytałam
    po przeczytaniu Twojego postu, stwierdziłam, ze będę musiała nadrobić

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/
    dodałam do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  15. Od dłuższego czasu zabieram się do kupna tej książki, ale albo jej nie ma albo musimy w tym czasie coś innego kupić. Ale moze Mikołaj w tym roku pomyśli o mnie i dostanę ją pod choinkę. :D

    julia-skorupka.blogspot,com

    ReplyDelete
  16. Bardzo fajna książka, mam zamiar zacząć jeszcze dziś czytać drugą część. :)

    ReplyDelete