November 06, 2016

Moja obsesja..



Moja duża mała obsesja - Seriale
Jeszcze dwa lata temu nie spodziewałam się że będę taką maniaczką, i mimo że oglądałam tylko te seriale telewizyjne to teraz sobie nie wyobrażam życia bez 'internetowych'

  • Pretty Little Liars - Słodkie Kłamstewka
Jestem pewna że 90% osób czytających tego posta zna ten serial. Ja sama dużo o nim wcześniej słyszałam, ale gdyby nie moja przyjaciółka to nie wiem czy bym jeszcze ten serial oglądnęła.
Jestem na maksa w niego wciągnięta (aktualnie czekam na 8 sezon do kwietnia..) 
Serial opowiada o grupce nastolatek. Pewnego dnia jedna z nich ginie w niewyjaśnionych okolicznościach. Po roku reszta dziewczyn zaczyna dostawać dziwne wiadomości od A. Okazuje się, że dziewczyny ukrywają pewną tajemnicę... 

  • Hause of Anubis - Tajemnice domu Anubisa 
Każdy kto ma Nickelodion to również o nim słyszał, ja właśnie tam zaczęłam swój początek tej serii. Ostatnio znowu mnie zaczął przyciągać.
Obecnie w domu Anubisa mieści się tradycyjna brytyjska szkoła z internatem. Victor wciąż tu mieszka, gdyż jego ojciec opracował bowiem eliksir, który sprawia, że nigdy się nie starzeje. Eliksir ten jednak nie jest w stanie zapewnić mu nieśmiertelności, dopóki nie zostanie wypity z Kielicha Ankh. To właśnie kielich był przedmiotem poszukiwań zarówno Sary, jak i Victora. 


Nie będę tu przedstawiać polskich seriali bez których również nie wyobrażam sobie życia, bo pewnie wszyscy je znają oraz ich fabułę. Przedstawiłam wam moje dwa ulubione. Mam nadzieje że ktoś również tak bardzo je kocha jak ja, podzielcie się w komentarzu! A może polecicie mi jakiś serial na chłodne wieczory? Czekam na wasze propozycje :)

18 comments :

  1. Ja rzadko oglądałam jakieś seriale,ale od jakiegoś czasu zaczęłam oglądać Dr.Housa. Myślę o medycynie i ta tematyka jak najbardziej do mnie przemawia <3
    Pozdrawiam i obserwuję!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Słodkie kłamstewka są mi dobrze znane (głównie przez lm96 :p) ale jakoś nie ciągnie mnie do nich choć po fabule wydają się być bardzo ciekawe :) Co do Tajemnic domu Anubisa - moje dzieciństwo! Uwielbiałam i spędzałam godziny na zewnątrz bawiąc się z kuzynka właśnie w ten serial haha :D Co do seriali do polecenia : zaczęłam oglądać pamiętniki wampirów (zatrzymałam się na 9 odcinku 1 sezonu ze względu na ograniczony czas) i baardzo mi się spodobał! Na pewno kiedyś do niego wrócę i z całego serducha mogę Ci go polecić :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! <3
    http://melulka.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może na chłodne wieczory weznę się za Pamiętniki, dziękuję! <3

      Delete
  3. Ja również bardzo lubię oglądać seriale, chociaż teraz nie mam na to już tak dużo czasu.

    ReplyDelete
  4. Ja jestem maniaczką science-fiction i przyjaciółka zaraziła mnie Doctorem Who :D Szkoda, że jest tak mało seriali sci-fi, ale kiedy skończę oglądać dotychczasowe sezony Doctora na pewno zabiorę się za Sherlocka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. słyszałam dużo pozytywnych opinii o tym serialu :)

      Delete
  5. Heh ja też kocham seriale, a obecnie oglądam Chirurgów :D
    http://www.viofashion.pl/

    ReplyDelete
  6. Bardzo polecam Pamiętniki Wampirów jak również ich spin off - The Originals. Pamiętniki są cudowne i naprawdę można się wciągnąć w fabułę - przynajmniej przez pierwsze 3 sezony ten serial miał w sobie to nowe, świeże "coś". Niestety w czwartym sezonie fabuła zaczęła się psuć, a w piątym już była kompletna klapa :/ Obecnie emitowany jest ostatni sezon, który powrócił świetnością do pierwszych trzech;) Polecam Ci Pamiętniki ze względu na pierwsze trzy sezony, które są zniewalające <3
    The Originals obecnie będzie emitował w styczniu swój 4 sezon i póki co jest cudowny <3
    Oprócz tych dwóch seriali mogę Ci z całego mojego serca polecić Supernatural - ja osobiście kocham ten serial nad życie i nie zamieniłabym go na nic innego. Ma wszystko - jest połączeniem horroru, dramatu, ale też komedii. No i aktorzy na których można patrzeć i patrzeć i patrzeć <3 Mimo aż (póki co) dwunastu sezonów (12 jest obecnie emitowany) serial nie traci ani trochę na świetności i pomysłach <3
    Ponadto, jeżeli lubisz seriale o superbohaterach, to na pewno spodoba Ci się Arrow oraz dwa seriale z tego samego uniwersum - The Flash i Legends of Tomorrow. Arrow - pierwszy i drugi sezon mega wciągający, później jest ok, ale bez szału. The Flash i na początku i obecnie wspaniały, a legends of tomorrow - cóż, tym trzeba się zainteresować, bo nie każdemu on odpowiada :D
    Ze świeżych seriali polecam także Lucyfera - obecnie leci drugi sezon, scenarzyści mają masę pomysłów w głowach i dobrze je wykorzystują. A główny aktor urodą porównywalny do aktorów z Supernatural :D
    A jeśli podczas oglądania lubisz duuuuużoo myśleć, to jeszcze proponuję Sherlocka - przeniesiona na ekran historia rodem z książek sir Arthura Conana Doyle'a, lecz ustawiona w naszych czasach. Wspaniale pokazana przyjaźń Sherlocka Holmesa i Johna Watsona, którzy wspólnymi siłami rozwiązują zagmatwane zagadki kryminalne. Cud, miód i orzeszki, a na dodatek przecudowny duet jednych z najlepszych brytyjskich aktorów - Benedicta Cumberbatcha i Martina Freemana <3

    ReplyDelete
  7. seriale t co kocham <3 zwłaszcza American Horror Story polecam
    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Kiedyś oglądałam Słodkie kłamstewka i Plotkarę. Przestałam, ale po waszym poście nabrałam chęci do nadrobienia zaległości :))
    https://happycolorfullife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Początkowo widząc, że seriale będą tematem przewodnim tego wpisu, pomyślałam sobie, że ja nigdy nie byłam raczej uzależniona od żadnego. A potem wspomniałaś o Tajemnicach Domu Anubisa... Jej, ja wprost uwielbiałam to oglądać! Podobały mi się te nawiązania do Starożyntego Egiptu, kiedyś chciałam zostać archeologiem, a najlepiej egiptologiem. xD
    Również zaczęłam oglądać na Nicku, pierwszy sezon chyba w całości na TV. Potem puścili część drugiego i przerwali w trakcie, o ile się nie mylę. I jak ja miałam to przeżyć?! Nie tylko mnie jednak zbulwersowała cała sytuacja. Na internecie polscy użytkownicy zaczęli sami tłumaczyć oryginalną wersję. Zresztą teraz nie czekałabym w ogóle na żadne tłumaczenia, a jak bym nie rozumiała wszystkiego dokładnie słowo w słowo, to trudno. ;)
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Kiedy byłam w gimnazjum i liceum oglądałam bardzo dużo seriali. :) Miło wspominam ten czas... Teraz niestety za dużo obowiązków, żeby nawet podokańczać niektóre sezony.;(

    ReplyDelete
  12. Dom Anubisa oglądałam około 3 lata temu, kiedy bez przerwy leciał na nickelodeon ( jakkolwiek się to piszę :D ) a slodkie klamstewka? co tu dużo mówić. Moje największe uzależnienie. Teraz pozostalo mi czekać do kwietnia, kiedy wyjdą najnowsze i ostatnie (niestety:((() odcinki.

    Podoba mi się u Ciebie, dlatego zostaję na dłużej! koniecznie zapraszam do siebie <3
    www.maja-sum.blogspot.com

    ReplyDelete