September 04, 2016

Podsumowanie wakacji 2016

Cześć!
Witam was tutaj już we wrześniu. Wakacje minęły i trzeba je jakoś podsumować.
Osobiście moje wakacje w tym roku oceniam 7/10. Fakt, były fantastyczne i niektóre rzeczy już nigdy się nie powtórzą. Niektórych rzeczy nie zdążyłam zrobić albo po prostu nie był to tego okazji bądź odwagi..


Duużo czasu w lipcu spędziłam z Dominiką, praktycznie widziałyśmy się codziennie lub co dwa, trzy dni i zawsze były tematy różnych rozmów :) Potem widziałyśmy się już mniej, bo wyjechała, a następnie wpadła do niej kuzynka, co nie zmienia faktu, że pod względem spotkań z nią to były bardzo intensywne wakacje :)




                      

W sierpniu zostałyśmy też ambasadorkami EF (Education First). Razem postanowiłyśmy działać jak najlepiej, a efekty już niedługo!

                                       


Jeśli chodzi o wyjazdy to były dwa takie, których nie zapomnę jeszcze przez baardzo długi czas, bo były wspaniałe!
Jeszcze w czerwcu wyjechałam do Chorwacji/ Medjugorie razem z księdzem i osobami z parafii. Powiem wam szczerze, że było tam pięknie i nie zapomnę tych widoków. Piękny Adriatyk, góry, Dubrownik, Split wszystko mnie tam zauroczyło. Piękne przeżycia i wspomnienia. Mam w planach wrócić tam za rok i za rok i za rok..







                    
Na początku lipca pojechałam na mój pierwszy SDM. Niesamowite przeżycie. Jak to ujęła Zuzia (<3) " 6 dni spania na ziemi i siedzenia na deskach". Jest w tym prawda, bo panują tam warunki biwakowe, czyli spanie w namiotach i wszystko co się z ty wiąże ( Prysznice o 5 rano też :D). Wspominam ten SDM bardzo dobrze, wielokrotnie wracam do niego myślami i ubolewam, że następny dopiero za rok, bo poznałam tam wspaniałych ludzi  i przeżyłam niesamowite chwile! Wiem, że wybiorę się tam za rok, że za rok wrócę do Pliszczyna!

                                                                



W te wakacje poznałam też pewną osobę, którą w sumie wcześniej znałam dziwnie brzmi ale jednak. Fajnie jest mieć kogoś przy sobie, na kogo zawsze można liczyć, kto zawsze jest przy tobie i daje ci wsparcie. Osobę, z którą możesz wspominać fantastycznie przeżyte chwile, kogoś kto w sumie z obcej osoby staje się twoim przyjacielem i kimś dla kogo chcesz jak najlepiej.. Fajnie jest mieć swojego frajerka :).

Te wakacje ja większości minęły mi bardzo szybko i w sumie z chęcią bym je powtórzyła, bo były na swój sposób bardzo wyjątkowe. Ale następne już (aż) za 10 miesięcy i pozostaje mieć nadzieje, że będą takie jak te lub jeszcze lepsze :)!
                                                                     KLIK
/ Ola.

6 comments :

  1. Widzę, ze miałaś ciakwe wakacje :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Same nawiązałyście współpracę czy sami się odezwali? :)
    victoria00photography.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetne wakacje! Ja też byłam na ŚDM i mega wspominam. Wspaniałe przeżycie.
    A Chorwacja też śliczna :)

    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. super zdj zazdroszcze widoków, widze ze spędziłas wakacje praktycznie tak jak ja :D
    Pozdrawiam,Lu :)

    ReplyDelete
  5. Piękne widoki i super sprawa, fajnie, że udało Ci sie tam być! :) Piękny blog :)

    ReplyDelete
  6. fajny post, ja tego lata tylko bylam na splywie kajakowym

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    ReplyDelete