August 16, 2016

I tak w kółko, i w kółko.. /Straw



Jeśli chcesz mieć szczęście w życiu
Jak stokrotka żyj w ukryciu
Jak konwalia bądź niewinna
I jak pszczółka zawsze pilna 



~26 luty 2007

Data, zapewne was zastanawia dlaczego ją tu napisałam.. to było 9 lat temu, jak ten czas szybko leci.
Wtedy mama kupiła mi mój pierwszy pamiętnik, zaniosłam go do szkoły aby wszyscy moi znajomi się tam wpisali.Oczywiście moja wychowawczyni też musiała, właśnie ten krótki wierszyk, dający tak wiele do myślenia. Codziennie leżąc wieczorem w łóżku przypominam go sobie, tak bardzo zastanawiam się nad znaczeniem tych słów, czyż one nie są piękne? Takie krótkie, takie proste a jednak..
Cały czas powtarzamy to co się działo, nie próbujemy nowych rzeczy, czemu? Boimy się, wstydzimy, nie chcemy okazywać uczuć. (czy tylko ja mam problem z okazywaniem emocji?)



Chciałam jeszcze wam przestawić stronę internetową, naszego kolegi. Ja wraz z Berry jesteśmy współwłaścicielkami i serdecznie was tam zapraszamy! W ofercie:
  • tworzenie stron internetowych www
  • edycja filmów
  • edycja zdjęć
  • tworzenie dowolnych filmów
  • tworzenie dowolnych zdjęć
Tworzymy wiele ciekawych prac, nasze działania możecie zobaczyć na youtubie, instagramie (link na stronie mPhotography )
Serdecznie zapraszamy.




4 comments :

  1. Początkowo ten wierszyk wydaje się taki prosty, wręcz banalny. Jednak, gdy mocniej się w niego wczuwamy, widać, że zawiera on coś więcej niż tylko takie sobie powiedzonka. Zawarte jest tu wszystko, co tak naprawdę liczy się w życiu. Ku pamięci i do zapisania! Świetny wpis, jeszcze więcej takich postów z cytatami! :*
    http://stylowka4u.blogspot.com/2016/08/37-somewhere-over-rainbow-way-up-high.html?m=1

    ReplyDelete
  2. Piękny ten początkowy wierszyk <3 Genialne zdj :)


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete