July 14, 2016

4 luźne fryzury na lato. /Straw.



 Witajcie! Na początku chciałabym wam coś przekazać.
Większość moich postów to przemyślenia, stylizacje, inspiracje, ale teraz jest coś nowego. Takie posty o fryzurach i wielu innych ciekawych rzeczach (za niedługo będziecie już wiedzieć) będzie można zobaczyć na naszym blogu. No to cóż:
Zapraszam!

Luźny kucyk, kitka.


Fryzura bardzo prosta i szybka, wystarczy 5 sekund i gotowe, nie ma chyba co tu objaśnić, prawda?
Czy tylko ja uwielbiam w niej chodzić?

Warkocze Holenderskie


Tutaj troszkę trzeba się napracować, ale efekt piękny. Jeśli umiecie robić warkocze to poradzicie sobie z tą fryzurą (jeśli nie to polecam oglądnąć tutorial-e na you-tube, jest ich pełno! )
Zaczynacie robić warkocze od 'czubka' głowy dobierając do tego włosy i Voilà!

Koczek samuraj


Również bardzo popularna fryzura w ostatnim czasie. Aby ją stworzyć  to musimy zaczesać włosy z czubka głowy, zaplątać wokół własnej osi, i zrobić z nich koczka. Jeżeli chcemy możemy do tego dodać kłos, warkocz. Idealna fryzura na lato, festyn, festiwal.

Rozwalony, luźny koczek.


Robimy włosy w stylu luźnego kucyka, nie wiążemy gumką. Następnie owijamy wokół właśnej osi i zawiązujemy gumką lub przypinamy wsuwkami. Uwielbiam go. Chodzę w nim codziennie, a nawet śpię bo jest zbyt gorąco.

Myślę że ten post wam się spodoba, jeśli chcecie aby było takich więcej piszcie w komentarzu. A jeśli chcecie być na bieżąco to polecam zaobserwować bloga oraz fanpage StrawandBerry >Klik<

21 comments :

  1. Te warkocze są bardzo fajna :) Bardzo podobają mi się platynowe włosy ;)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Sama dziś mam warkocze :)) Ciekawy pomysł na post ale byłoby jeszcze fajniej gdyby zdjęcia były waszego autorstwa :))
    Melulka.blogspot.com - zapraszam ! ��

    ReplyDelete
  3. Sądzę to samo co osoba wyżej - fajnie by było gdybyście Wy zrobił te fryzury. Pomysły super. :)
    Zapraszam http://werablogerkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. my uwielbiamy wszystkie z wymienionych fryzur ! 😗 Najbardziej podobają nam się te warkocze lub koczek samuraj :)) Fajnie że takim wpisów będzie coraz więcej. Dobrze ci to wyszło :* Świetny post. Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam te warkocze ♥ Najczęściej chodzę w koku ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Te modne warkocze podobają mi się najbardziej :) Uwielbiam patrzeć na różne fryzury, jednak z wykonaniem ich jest nieco gorzej ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. warkoce i koczki ostatnio królują na mojej głowie :)
    kayleenbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. http://dolcziiblog.blogspot.com/2016/06/4-najmodniejsze-fryzury-na-lato.html
    Widzę wielką inspirację postem Wiktorii, a nawet kopię nie lubię czegoś takiego..
    Pozdrawiam, Ann.

    ReplyDelete
    Replies
    1. moim zdaniem, teraz na każdym blogu znajduje sie taki TAG.. a że mają takie samo zdanie..

      Delete
    2. Ja też jestem zdania że post jest skopiowany od Wiktorii.Trzeba się tylko przypatrzyć dokładniej.

      Delete
    3. jak kto uważa, jak dodałeś/aś ten komentarz wczoraj to w tym samym czasie pisałam z Wiktorią i ją również to dziwiło, nie miała z tym jakiegoś problemu. Więc po co się czepiać?
      /Straw

      Delete
  9. na takką pogodę idealny kucyk cy koczek :) ostatnio jedynie to jest na mojej głowie :D
    liliuch.blogspot.com zapraszam serdecznie :)

    ReplyDelete
  10. Warkocze naprawdę uwielbiam. Cudowne inspiracje!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Warkocz holenderski jest piękny ale ja nie umiem go za cholere zrobić :D

    Zapraszam Cię do konkursu u mnie , mam nadzieje że się zgłosisz <3
    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/2016/07/flower-on-nail-konkurs.html

    ReplyDelete
  12. Ja najbardziej lubię koczek rozwalony lub luźny kucyk :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Najbardziej z tych uwielbiam kitkę i koczka- moje codzienne fryzury. Chyba że mnie coś olśni i nagle mam ochotę na ten koczek samuraja :D Ale to już rzadziej. Panie ze zdjęć mają genialne kolory włosów. A dziewczyna z ostatniego zdjęcia ma mega, ale to mega cudowny tatuaż! Pozdrawiam :) http://ksiazkowalyssa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam się bawić włosami! Wszystkie te fryzury fajnie się prezentują :D

    ReplyDelete
  15. Fryzury są świetne,ale najbardziej podoba mi się ten siwy kolor włosów ♥ Jest BOSKI !!!
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu!
    OBSERWUJĘ I ZAPRASZAM DO SIEBIE!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Super są te fryzury, jednak ten koczek dla mnie wychodzi zawsze za bardzo rozwalony i nie wygląda to ładnie, tylko wręcz brzydko haha :D.
    Zapraszam . https://jaglusia.wordpress.com/

    ReplyDelete
  17. Moje włosy chyba nie nadają się do tych luźnych fryzur - kucyka i rozwalonego koczka. Albo się nie trzymają albo wyglądają bardzo niechlujnie. Natomiast warkocze to zupełnie inna bajka. Wygodne i prezentujące się ładnie praktycznie na każdych włosach. Jedyny minus to fakt, że do ich wykonania potrzeba czasu i umiejętności.

    http://kamilakulturalnie.blogspot.com zapraszam :)

    ReplyDelete
  18. Ja uwielbiam takie fryzury na lato jest dużo wygodniej niż w rozpuszczonych :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://ruudegirls.blogspot.com

    ReplyDelete