June 24, 2016

Podsumowanie roku szkolnego 2016



Tak szybko to minęło, wyczekiwane wakacje nareszcie są!


Odnośnie szkoły nie jestem z siebie zadowolona w 100%, krótko mówiąc zawaliłam przedmioty
przyrodnicze oraz matematykę (typowy human xd)

Moje nastawienie do ludzi się zmieniło, zaczęłam patrzeć na świat z uśmiechem. Mimo że nie zaczęłam tego roku z uśmiechem, to na pewno go skończyłam.

Poznałam wielu ciekawych ludzi bez których nie wyobrażam sobie teraz życia, nawet Panią od matematyki dzięki której polubiłam ten przedmiot (Pozdrawiam, jeśli to Pani czyta :D)

Przekonałam się którzy przyjaciele są 'na zawsze' a którzy 'na chwile'. Zmieniłam nastawienie co do niektórych.

Macie swoje plany na wakacje? Ja w pierwszym tygodniu jadę do Pliszczyna na SDM, a potem? A potem się okaże. Z pewnością wiem, że następnego roku nie zawale..


Nie wiem czy zmieniłam się na lepsze czy gorsze.  Wiem jedno że "Prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie".











26 comments :

  1. Ja przez ten rok szkolny poznałam wspaniałych ludzi ♥
    W wakacje ruszam do Krakowa na Wincentyńskie Dni Młodzieży oraz do Francji ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Masz rację, dopiero kiedy coś nam się nie udaje, poznajemy prawdziwych przyjaciół. Ja osobiście jestem z siebie zadowolona, ukończyłam gimnazjum ze średnią ponad pięć zero. A w wakacje wybieram się do Chorwacji, życzę Ci udanych wakacji (rymy to moja specjalność). W wolnym czasie zajrzyj na mojego bloga - maylinesia.blogspot.com.
    Pozdrawiam xx

    ReplyDelete
  3. OO fajny post! Jeśli ja miałaybym podsumowac miniony rok - stwierdzam, że był najlepszy, Nareszcie podział chłopcy vs dziewzyny się zakończył :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. We Wrześniu poszłam do szkoły sportowej z moimi "przyjaciółkami" kiedy jednak zmieniłam szkołę po prostu nie chciałam być w tej szkole sportowej nie spodobało mi się tam 3/4 "przyjaciółek" odwróciło się ode mnie jedna po tygodniu przeniosła się do tej samej szkoły co ja. Na początku trochę się bałam co będzie? czy oni mnie polubią? jednak znałam kilka osób z tej klasy więc nie było najgorzej :) jednak teraz muszę przyznać, że trafiłam na najlepszą klasę na świecie rozumieją mnie mam tutaj prawdziwych przyjaciół, i wiem, że oni mnie nie zostawią :) po prostu ich kocham i dziękuje im, że są a tych których poznałam dziękuje, że mnie zaakceptowali i przyjęli do swojej "rodzinki"

    ReplyDelete
  5. super post i świetne zdjęcia! będę tu zaglądać;) zapraszam do siebie www.julliexy.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Fajny pomysł na post :) Ja bardzo miło wspominam ubiegły rok szkolny, a teraz czeka mnie.. matura :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    ReplyDelete
  7. Ja zawaliłam język i matme :/
    moje wakacje to wielki spontan :D
    pozdrawiam i życzę udanych wakacji :D


    http://by-klausia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Super post! Ja właśnie zakończyłam moją naukę w gimnazjum teraz czeka na mnie liceum. :P
    To prawda "prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie" wystarczy że ktoś ma jakieś inne zdanie to jest najczęściej powód do wyzywania tej osoby i odrzucanie ją od grona znajomych.
    zapraszam :) http://ptysiiaczekkk.blogspot.com/2016/07/hello-pink.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. to powodzenia w przyszłej szkole!

      Delete
  9. Mnie po wakacjach czeka liceum jednak na razie o tym nie myślę! Ważne by wykorzystać na tyle ile możemy czas wolny :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  10. Świetny post :) Mój plan na wakacje? Wszystko na spontanie, życie chwilą ;)

    Będę wdzięczna za kliki :)
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  11. Uśmiech to podstawa! Udanych wakacji życzę :)

    http://melulka.blogspot.com/ - zapraszam <3

    ReplyDelete