June 04, 2016

Haul-sklepy internetowe



Hejka. Dziś mamy dla was haul ze sklepów internetowych. Były to nasze pierwsze zamówienia z azjatyckich stronek z których jesteśmy bardzoo zadowolone. Poza tym znalazła się też jedna polska firma z kosmetykami więc nie będzie samych ubrań!
Zapraszamy do czytania :)

Felicea:
Obsługa jest bardzo miła! Zbyt dużego wyboru w tym sklepie nie ma, ale uwierzcie że każdy znajdzie coś dla siebie co go zainteresuje. Produkty zostały przepięknie zapakowane, gdzie pierwszy raz spotkałyśmy się z czymś takim.


Korektor jest mały, co jest plusem bo można go zabrać wszędzie. Poza tym dobrze kryje więc moje 'wory' pod oczami już nie są widoczne.


 Pomadka ma świetny kolor, taki 'nude'. Bardzo mi się podoba, bo od dawna nie mogę znaleźć, tej 'idealnej', a ta właśnie taka jest :) Jedynym minusem, jest fakt, że przyszła mi ona połamana..

SheIN: (dawniej sheinside)
Myślę że chyba każdy słyszał coś o tej stronie. Jest bardzo duży wybór ubrań, więc jest z czego wybierać. Jakościowo też są dobre, na szczęście obie dobrze trafiłyśmy z rozmiarem.



Wspaniała ze świetnym nadrukiem! Mowa tu oczywiście o BLUZECZCE z arbuzami (<3). Bądźmy szczerzy kto nie lubi tych owoców, a taka kombinacja jest w sam raz na lato. Bardzo ładnie się prezentuje i jest bardzo fajnie wykonana :)


Sukieneczka jest wykonana z bardzo miłego materiału jakim jest bawełna. Od razu zaznaczę, że moja została troszkę przerobiona, bo była na nie jednak za długa. Podoba i się jest prosta, ale ma coś w sobie co przyciąga. Jest leciutka i przewiewna, IDEALNA na lato :)
                                                                    Klik TU


Romwe:
Mniej znana strona, ale również z odzieżą, akcesoriami, również ogromny wybór.
Ubrania świetnie wykonane, materiał, szycie.




'Komplet' jest przepiękny, wielu moim znajomym się podoba. Jedynym minusem dla mnie jest mała 'góra' ale dam radę w nim chodzić, jednak moja wina że nie wzięłam większego rozmiaru. Również cudownie się prezentuje i jestem na TAK! Zakochałam się w nim.



Bluzeczka z ALIENEM, chyba każdy o niej słyszał. Na stronce można znaleźć wiele kolorów do wyboru!  Bluzka jest świetnie wykonana, nie wystają żadne niteczki czy coś w tym stylu. Na pewno przyciąga uwagę. Jestem z niej bardzo zadowolona!
Klik TU


A wy? Co sądzicie o tych rzeczach? Koniecznie zostawcie komentarz! <3

14 comments :

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajny post,produkty i zdjęcia!
    http://nevergiveup-gosia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jakoś nie przepadam za robieniem zakupów w Internecie :)
    Mam taką samą bluzkę w arbuzy! ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Wszystko jest cudowne.
    Najbardziej podobają mi się rzeczy z Romwe
    x-lauraxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Piękne rzeczy! Poklikałam :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Internetowe sklepy nie są moją mocną stroną, moja wiedza sięga allegro (hah). Wole kupować stacjonarnie. Mimo to, bardzo fajny wpis.

    Zapraszam -->http://hot-schot.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja właśnie za allegro nie przepadam :)

      Delete
  7. Cudowne rzeczy, najbardziej moją uwagę przykuł ten biały komplet, jest wprost idealny na lato :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetne ciuszki,szczególnie ten biały komplecik <3
    Trafiłyśmy tu z grupy na fb, obserwujemy i zapraszamy do nas :)
    http://immeji.blogspot.com/

    ReplyDelete