June 12, 2016

#2 Whislist - Dresslink, CNDirect


Cześć i czołem!
Zapraszamy was na kolejny post typu Whislist
( poprzedni - Klik ) 
CNDirect 

Zapraszamy!


Zegarek - jest przepiękny i wiem że będzie się prezentował idealnie do wakacyjnej stylizacji.
Poduszka - nie mogę się doczekać aż będę na niej spać!
Portfel- połączenie moich dwóch ulubionych kolorów, coś dzięki czemu nie będę musiała nosić torebki we wakacje.
Opaska - jest cudowna, mam nadzieję że dzięki niej moje włosy pozostaną na miejscu przez dłuższy czas.
Bransoletki - są piękne dzięki czemu na mój bal będą pasować idealnie.
Kurtka - modna, prosta i śliczna. Nic dodać, nic ująć. Zakochałam się!




Kostium #1 | Bluzka | Kostium #2 | Okulary | Portfel | Pędzle

Kostium #1 - wow, idealny krój, idealne wszystko! *-*
Bluzka - bardzo kojarzy mi się z wakacjami a lody dodają tego klimatu.
Kostium #2 - prosty ale piękny, przemawiał do mnie żebym go wzięła :D
Okulary - niezbędnik na wakacje!
Portfel - cudowny, zakochałam się w wąsach!!
Pędzle - na podróż będą najlepsze, zawsze brakowało mi takich :)




Straw&Berry

3 comments :

  1. Ciekawa lista życzeń. :) Poklikane xx

    julia-skorupka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Poklikałam :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bardziej podobają mi się rzeczy z drugiego obrazka. :)
    Poklikane ;*
    x-lauraxx.blogspot.com

    ReplyDelete