May 21, 2016

Znowu chcę być DZIECKIEM! /Straw


Jak będę dorosłą wyprowadzę się z domu!
Mam was wszystkich dość!
A moje dzieci..



I właśnie tak to wszystko się zaczyna, udajemy dorosłych chodź wcale się tak nie wyglądamy.
Staramy się pokazać z jak najlepszej strony dla naszych rodziców, a pamięta ktoś że to oni przez te kilkanaście lat nas wychowują? Dają wam jedzenie? Kupują co chcecie? A my za 'ich plecami' obgadujemy, to w końcu nasi rodzice. Każdy o nich myśli jak myśli, ale wszyscy w głębi serca ich kochamy.

Ja osobiście tęsknie za moim dzieciństwem, nawet nie wiem kiedy był ten 'przełom' że wyrosłam na dużą dziewczynę, jak to niektórzy sądzą. Chciałabym powrócić do tych wszystkich zabaw, przygód.


KOLOROWANKI

Zacznijmy od tego kto nie lubił kolorować, malować. Małe zeszyciki z 16 kolorowankami to był dla nas raj! Teraz również można kolorować takie 'kolorowanki dla dorosłych' gdzie jest więcej szczegółów do malowania i mniejsze elementy :)

PLAC ZABAW

Jestem pewna, że każdy był przynajmniej kilkanaście razy w życiu na placu zabaw, a połowa z nas robi to dalej. Ja z moimi znajomymi, przyjaciółmi chodzę nadal gdy jest ładna pogoda, w mojej miejscowości jest on typowo dla dzieci ale w głębi duszy dalej jesteśmy dziećmi.

PIŁKARZE, SIATKARZE

Zbierz ekipę, oderwijcie się od laptopa/komputera od typowej codzienności. Wyjdźcie na pole i zaczerpnijcie świeżego powietrza. Np.: grając w siatkówkę, piłkę nożną. Uwielbiam chodzić na boisko z moimi znajomymi w wakacje i wspólnie grać.









DZIECIŃSTWO - zapraszam, na post który również był poświęcony dzieciństwie :)

20 comments :

  1. Jak zwykle najlepszy post i fajne zdjęcia :D :*

    ReplyDelete
  2. Dzieciństwo to najlepszy czas <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. kochana, cudny nagłówek! Czy mogę podpytać co to za czcionki?:)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety nagłówek ni był wykonywany przeze mnie :/ poszukaj na stronie picmonkey.com

      Delete
  4. Teraz jesteście dziewczyny w najlepszym wieku :) Korzystajcie z tego. U mnie po 19 urodzinach bardzo szybko czas poleciał.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie przejmuj się nie tylko u ciebie, znam osoby które też tak mają!

      Delete
  5. Dzieciństwo to najlepszy okres w moim życiu i nie chce go zapomnieć :)
    Super post oby takich więcej :)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. Najlepszy jest powrót do tych czasów. :D Ostatnio nawet jako pomysł na "bardzo profesjonalny tatuaż" siostra zrobiła mi napis na plecach "never grow up" - bardzo podoba mi się to stwierdzenie. :) Fajne, ciekawe pomysły dałas, ciagle z nich korzystam!



    malinkamojabajka.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jezeli mialas dobre dzieciństwo to masz w przyszłości do czego wracać :)

    zapraszam! http://niezwyklydzejkob.blogspot.com/2016/05/byc-soba-i-tylko-soba.html zapraszam!

    ReplyDelete
  8. Z dzieciństwa zawsze są najlepsze wspomnienia, mega zdjęcia <3

    http://fashionablepaulina.blogspot.com/ zapraszam!

    ReplyDelete
  9. Ja bardzo tęsknię za moim dzieciństwem, chociaż nie było za łatwe, to i tak był to beztroski czas. :) Świetne zdjęcia!

    mój blog :)

    ReplyDelete
  10. Poruszyłaś temat, który mnie osobiście denerwuje. Jak można mówić do swoich rodziców "moi starzy"? Też chciałabym być dzieckiem. Małe dzieci - małe problemy, duże dzieci - duże problemy...
    Pozdrawiam. xx

    ReplyDelete