April 06, 2016

,,Don't spend every day waiting for tomorrow. Live today.''




,,Don't spend every day waiting for tomorrow. Live today.''
Nie spędzaj każdego dnia czekając na jutro. Żyj dzisiejszym dniem



Jak wiele razy przekładamy coś na 'jutro' które trwa wiecznie. Jak wiele razy nic nam się nie chce. Jak wiele razy coś obiecujemy i nie dotrzymujemy słowa. Jak wiele razy zawodzimy kogoś.

Czy tylko ja spotkałam się w swoim życiu z sytuacjami w których nic mi się nie chce i nie robię tego? Większość z nich jest przez moją niechęć...ale w końcu jeśli jutro miałoby nie nastąpić?
Żyjemy przyszłością co będzie za 5..10..15 lat, nasze plany, marzenia. Każdy je może mieć w swoim życiu, ale nikt nie jest pewny że spełnią się na 100% A co jeśli za 5..10..15 minut coś mogłoby się wydarzyć? co odwróciło by nasze życie o 180° co z naszymi planami na tzw. 'jutro'? Nie pozwólmy by to co się miało zdarzyć teraz zdarzy się kiedyś indziej, bo nigdy nie mamy pewności że jeszcze to zrobimy..















/Straw

10 comments :

  1. bardzo ładnie , słonko swieci
    nie ma to jak sie powloczyc i porobic zdjecia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Masz rację! + piękne zdjęcia ;)

    http://missdarkness3.blogspot.com
    Obserwujemy? :*

    ReplyDelete
  3. Dokładnie! Ja zawsze wszystko robie od razu. Staram się nie przekładac tego na potem :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Czas jest od ostatniego czasu moim wielkim wrogiem, od dwóch tygodni, niedługo trzech przebywam w szpitalu psychiatrycznym. Kosztuje mnie to wszystko wiele wysiłku... Pozbieranie się i choć wszystko chcę mieć na teraz, jest to niemożliwe z powodu choroby. No cóż, przynajmniej mam świadomość, że tak się czasem zdarza. www.tylko-szum.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. życzę powodzenia będzie wszystko ok! :)

      Delete
  5. Prawdziwe. Szkoda, że tak mało tekstu :/ Ale czytało się przyjemnie :)
    Śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete