March 12, 2016

Hands to myself


''Jestem samolubna, niecierpliwa i trochę niepewna siebie. 

Popełniam błędy, tracę kontrolę i jestem czasami ciężka do zniesienia. 

Ale jeśli nie potrafisz znieść mnie kiedy jestem najgorsza, to cholernie pewne, że nie zasługujesz na mnie, kiedy jestem najlepsza.''






Marylin Monroe - zapewne dużo osób już słyszało o tej osobie, jaka ona była itd..
Ja osobiście dowiedziałam się o niej z książki Demi Lovato. Zaczęłam się nią interesować i to dość na poważnie. Każdy jej cytat, mam wrażenie że mam coś z nim związane. Każde słowo w tym cytacie, wszystko tak jakby mnie opisuje. Pierwszy raz mam wrażenie 'jakby ktoś pisał o mnie' 
Czy to nie jest piękne? Czytałam już wiele książek w swoim życiu, ale do żadnej z nich nie przykułam tak dużej uwagi. Jak do tej: Bądź swoją siłą, przez 365 dni w roku.
Tytuł mnie zaskoczył, trudno go zrozumieć, ale po dłuższym zastanowieniu zrozumiecie...
Jeżeli będziecie czytać jakiś cytat, książkę czy cokolwiek inne to zastanówcie się nad znaczeniem tego słowa.. 
wiele osób odbiera je 'inaczej' każdy na swój sposób.

,,Tylko cząstka nas
może dotknąć cząstki drugiego człowieka -
czyjaś prawda jest tylko
czyjąś prawdą - niczym więcej.
Możemy dzielić się jedynie 
cząstką którą inni są zdolni zrozumieć
i tak oto jesteśmy
prawie zawsze sami.''






















24 comments :

  1. Słyszałam o tej książce, ale nigdy nie miałam okazji po nią sięgnąć. Muszę ją w końcu przeczytać, wydaje się być bardzo ciekawa. :) Śliczne zdjęcia. :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Mam książkę i bez niej wiele bym nie zrobiła jestem także lovatic :) bardzo fajny post czytając pierwsze słowa cytatu od razu wiedziałam o jaki chodzi. Świetne zdjęcia
    annestyle15.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Tez czytam tę książkę! Jest niesamowita! Inspiruje mnie i dodaje sił, kiedy mi ich brakuje!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Dawno nie widziałem tak dopracowanego posta. Wszystko tak idealnie współgra, co tworzy świetny klimat :D Pozdrawiam http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/2016/03/rybak.html

    ReplyDelete
  5. Książki nie mam, ale może warto ją kupić, by mnie inspirowała :)
    Zapraszam :)
    KLIK

    ReplyDelete
  6. Świetna zdjęcia ;p
    Zapraszam do mnie Mój blog

    ReplyDelete
  7. Tytuł od razu skojarzył mi sie z piosenką Seleny. Piękne zdjecia :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Muszę się zastanowić nad kupnem tej książki :D Przydałaby mi się, jeśli mówicie, że dodaje motywacji ^^

    graybody.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetny post :)Dużo osób właśnie mówiło o tej książce i po tym poście zamierzam przeczytać tą książkę.A zdjęcia są idealne :)

    ReplyDelete
  10. Super zdjęcia, bardzo pasują do wpisu! :) Było głośno o tej książce, ale nie miałam okazji jej przeczytać. Co do pani Monroe wiele osób ma mieszane uczucia - jednak cytaty dają dużo do myślenia!

    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Bardzo lubię motywujące cytaty, mam cały zeszyt zapisany nimi ;)
    Zawsze chciałam przeczytać tą książkę Demi <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete