February 06, 2016

DO WHAT YOU LOVE.

,,Nie nadajesz się na blogerkę!
I tak nic dzięki temu nie osiągniesz!
Nikt nie czyta twoich postów!''

Ile razy usłyszeliście te zdania od swoich znajomych, przyjaciół czy nawet i wrogów?
Reakcja innych ludzi, co o was sądzą, jakie będzie ich zdanie, będą mnie hejtować.
Zakładając tego bloga nie chciałyśmy z Olą, aby ktoś dowiedział się o tym że mamy bloga, że go prowadzimy. Potem to zaczęło się jakoś rozwijać, z początku roku szkolnego dostałam kilka pytań:
Jak długo prowadzę bloga, ogólnie ludzie mówili mi że mam fajne zdjęcia, pytali się gdzie je robię..
dłuższą chwilę się nad tym zastanawiałam, no ale w końcu niczego nie można ukryć.

Pewna osoba dzięki mnie zrozumiała jedną rzecz:

,,Uświadomiłaś mi , że nie warto się z czymś takim kryć
i że warto pokazywać ludziom coś co się robi, coś co się kocha''

Te słowa zapamiętałam sobie, za każdym razem pisząc posta i wklejając linka do grup na facebooku, przekierowując was na mojego bloga przypominam je sobie. 

Nie ważne to co myślą inni, róbcie to co kochacie, cieszcie się każdą chwilą w życiu, nie przejmujcie się negatywnymi opiniami na temat was, waszego bloga. Oni się śmieją z was, nie mając pojęcia ile wy wkładacie w to serca, i jak bardzo dążycie to tego żeby było idealnie (chyba że robicie to tylko dla współpracy..)
Jeśli jest tu ktoś kto nie posiada bloga, a chciałby go mieć i się przejmuje opiniami innych. Nie warto! :) Zrób to, będą hejterzy, ale będą też ludzie którym się spodoba to co robisz :)
Każdy z was powinien robić to co kocha. Bo jeśli każda blogerka by się tym przejmowała to uwierzcie mi że bloga by nikt nie miał. Nawet Maffashion oraz Jessica Mercedes, które w swoim życiu osiągnęły już wiele, pomimo że spotykają się na co dzień z hejterami :)










Przepraszamy że ponad 2 tygodnie nie było postu, ale niestety nie miałam zdjęć a dziś je zrobiłam, nie jestem zadowolona z nich w 100% ale dziękuję Juli z bloga:   Klik - blog Julki  że mi zrobiła zdjęcia, za niedługo jej sesja u niej na blogu, ja w roli głównej jako fotograf.
Inspirowałam się postem na blogu Darii: http://myangelaslife.blogspot.com/ - a z tej okazji że dziś są twoje urodziny i wiem że to czytasz to życzę Ci spełnienia marzeń, rób przede wszystkim to co kochasz, rozwijaj swoje pasje i ciesz się każdą sekundą życia, najlepszego :)


34 comments :

  1. Świetny post :*
    Dziękuje bardzo ❤

    ReplyDelete
  2. Zdjęcia są naprawdę ok. ♥
    Masz rację, takie ukrywanie się nie ma sensu. :) Mam wrażenie, że ukrywać przed innymi pasje, to jak ukrywać część siebie.

    Pozdrawiam!
    http://annie-kathe.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ładne zdjęcia :)
    http://welcome-in-our-world-mmalenka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Sukces na blogu jest kwestią wytrzymałości - do pisania, no i do hejterów. Nie warto się przejmować :)

    ReplyDelete
  5. Świetny post!
    Ja też miałam takie początki "blogowania", ale z czasem minęło to a teraz pół klasy nawet czyta mojego Bloga. Pisz dalej,dąż do swoich celów i marzeń! Pozdrawiam.
    W poście jest "do what you Love"?
    Źle złożyłas zdanie.

    ReplyDelete
  6. U mnie każdy wie o moim blogu przez pewną strone.
    Jedni mnie hejutjaa inni gratuluja ale ja sie tym nie przejmuje.
    Bo nie warto.
    Masz sliczny kolor włosów.
    śliczne zdjęcia :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/02/cos-o-blogu-i-zazdrosc.html

    ReplyDelete
  7. Wiele razy spotkałam się z tym co napisałaś na początku. Nie raz słyszałam, żebym zrezygnowała z blogowania albo z kręcenia na yt jednak nie poddałam się i zlewałam to co mówili :3 Ukrywanie nie ma sensu! Trzeba robić to co się kocha i tyle!<3

    ReplyDelete
  8. świetnie piszesz, uważam jak reszta że trzeba robić to co się kocha i nie przejmować się innymi :)

    ReplyDelete
  9. Mi trochę zajęło czasu, zeby zrozumieć, ze pasji nie nalezy ukrywać ;)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Piękny kolor włosów. Naturalny?
    Sensowny post, chyba każdy się z tym zgodzi :)

    kolibera.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Piękne zdjecia :)


    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Mega �� zapraszam do mnie www.swiatinastolatka.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Zgadzam się z tobą. Jeżeli robimy coś, co kochamy to nasi przyjaciele powinni to po prostu zaakceptować i nas w tym wspierać ;) Śliczne zdjęcia :*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetny blog zapraszany do mnie

    ReplyDelete