January 22, 2016

,Życie jest niesprawiedliwe, ale i tak jest dobre' /Straw

Zapewne wiele osób słyszało już o książce 'Bóg nie mruga. 50 najtrudniejszych lekcji w życiu'
Postanowiłam przeczytać ją, jednak w wersji mobilnej było tylko 8 lekcji. Jak na razie uważam że jest świetna, i wszystkim wam polecam!
'Życie jest niesprawiedliwe, ale i tak jest dobre' - 1 lekcja.
Właśnie ten cytat zainspirował mnie do napisania tego postu, jest taki prawdziwy.
Wiele razy spotykamy się z 'niesprawiedliwym' życiem..dostajemy mniejszą ocenę w szkole mimo większej ilości punktów niż nasza koleżanka. Nasze życie to jedna wielka wędrówka przez las, czasami natrafimy na polanę światła a potem znowu mróz. Życie jest zbyt krótkie żeby tracić czas na nienawiść, ja osobiście staram się unikać, czasami mi się to udaje, ale jest również przeciwnie. Ale pomimo tej niesprawiedliwości, zawsze się znajdzie coś co jest dobre. Życie jest dobre! Przecież nie tylko jest złe, zawsze trzeba patrzeć na świat z uśmiechem..


Probably many people have heard already about the book "God is not blinking. 50 hardest lessons in life '
I decided to read it, but in the mobile version was only 8 lessons. So far I think is great, and all of you recommended!
'Life is not fair, but it is good' - 1 lesson.
It is this quote inspired me to write this post, it's so real.
Many times we meet with 'unfair' życiem..dostajemy lower assessment at the school despite more points than our colleague. Our life is one big hike through the forest, sometimes we find a clearing and then again light frost. Life is too short to waste time hating, I personally try to avoid, sometimes I find it goes, but it is also contrary. But despite this injustice always find something that is good. Life is good! It's not only bad, we always have to look at the world with a smile ..










28 comments :

  1. Ja akurat czytałam "jestes cudem" tez bardzo ciekawa książka, polecam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. przy najbliższej okazji przeczytam :)

      Delete
  2. książka wydaje się ciekawa :) śliczne zdjęcia!

    ReplyDelete
  3. Ja również uwielbiam książki tej autorki! Dają dużo do myślenia, a ponad to wnoszą dużo do życia. Ładne zdjęcia. :)
    https://www.youtube.com/watch?v=jwoR9jPCsCI
    Zapraszam na mój nowy film!

    ReplyDelete
  4. bo tak naprawdę ciężko jest obiektywnie powiedzieć co jest sprawiedliwe, a co nie, bo to akurat są wyjątkowo względne pojęcia. ;) chociaż zgadzam się, że tak czasem bywa, bo i mnie samej zdarzało się powiedzieć te słowa. ;) a za tymi książkami akurat nie przepadam, chociaż kilka razy już miałam je w ręce.
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Śliczna z ciebie dziewczyna. Masz bardzo ładne zdjęcia,powodzenia w blogowaniu. :*

    Obserwujemy? :*

    ReplyDelete
  6. Motywujący post. Dobrze, że poruszyłaś ten temat :)
    Zapraszam http://ukladajac-swe-zycie.blogspot.com/ oraz http://magia-przyjazni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Motywujący post :) dał mi on do myślenia ...

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  8. Życie mamy jedno, jest krótkie i powinnismy cieszyć się i korzystac z niego takim jakim jest ;D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Trudno powiedzieć co jest sprawiedliwe a co nie.
    Bardzo motywujący post.
    Sliczne zdjęcia
    http://spam2506.blogspot.com/2016/01/optymista-vs-pesymista.html

    ReplyDelete
  10. Coraz bardziej zachęcasz mnie do tego żeby przeczytać tą książkę :D
    I chyba tak zrobię :D
    Zdjęcia super :*

    ReplyDelete
  11. Moim zdaniem, jezeli zycie jest nie sprawiedliwe to i tak trzeba isc dalej by sie nie poddawać.
    Dla mnie jedna z najważniejszych przesłań jest to ze "Karma powraca" i nie raz sie o tym przekonałam.

    Co do ksiazki z ktorej sie zainspirowałaś to przyznam ze słyszałam o niej, bardzo lubie tego typu ksiazki jednak jakos nie zamierzam jej przeczytac. Mimo iz jest ona dobra dla tych "wierzących" jak i nie tylko to jednak nie do konca tytuł mnie przekonuje. Cóż ale sa gusta i gusciki i o tym sie nie dyskutuje.
    Buziak


    alexamariani.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja na prawdę polecam i zachęcam do przeczytania! :)

      Delete
  12. hmm wydaje się że całkiem fajna ta książka jak mi sie uda to przeczytam ją.
    Ja mogę polecić "Każdego dnia" uwielbiam tą książke :)

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam czytać książki i pewnie ją też przeczytam ;)
    Śliczne zdjęcia :)
    http://klaudiasl.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete