January 15, 2016

Nie obiecuj, jeśli nie dotrzymasz słowa. /Straw

,,Moje idee to gwiazdy, których nie potrafię ułożyć w konstelacje.''

Dużo razy spotkałam się z takimi przypadkami że ludzie sobie obiecują nie wiadomo jakie rzeczy.
Później rozczarowanie..zaczynając od małych rzeczy kończąc na największych.
Czasami sami sobie coś obiecujemy i nie jesteśmy tego świadomi. A jeśli nie potrafimy dotrzymać danego słowa? Bądź jest niemożliwe do wykonania?




Czasami za tym idą bardzo złe sytuacje. Ciągłe kłótnie, brak zaufania, czy to jest warte naszych 'nerwów' ? Zanim coś powiemy lepiej to przemyśleć dwa razy niż coś 'palnąć z głupa' Czy tak trudno jest dotrzymać słowa?
No cóż ludzie najwidoczniej nie rozumieją niektórych rzecz, potrafią tym ranić innych, nie widzą jak potem cierpią. Przyjaźń..rodzina..związek..wspólnie planowana przyszłość a później rozczarowanie.

,,I jeśli wierzysz w to tak samo, to jak 1 + 2 bo
Twoje serce to ułamek, zawsze tworzy z kimś całość
Ja obiecuję Ci..''







35 comments :

  1. To bardzo zły nawyk obiecywania czegoś czego nie można dokonać, kiedyś często to robiłam ale zdałam sobie sprawę że trzeba mierzyć możliwości w stosunku do swoich sił :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. śliczny kolor włosów i zdjęcia;)
    obsrerwuje
    www.fflare.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Zawsze miałam z tym kiedyś problem, często ktoś mi coś obiecywał, w rezultacie wyszły z tego jedynie słowa. Już od dłuższego czasu na nikogo nie liczę, nie lubię jak mi ktoś coś obiecuje, bo wiem sama, że może to się inaczej skończyć. Ciekawy pomysł na notkę i więcej takich :) dodatkowo ładnie wyszłaś na zdjęciach :)
    http://adriana-ade.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia, jesteś mega kreatywną sobą i wiesz o czym piszesz- wartościowe treści przekazujesz swoim czytelnikom. Pozdrawiam! http://malokreatywnie98.blogspot.com/2016/01/trouble-and-provisions.html

    ReplyDelete
  5. Nieraz się naprawde chce dotrzymać obietnicy ale sie po prostu nie da , ale jeśli ktoś wie ze nie dotrzyma obietnicy to nigdy nie powinien jej skladać :)

    http://naataliam.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Z chęcią odwiedzę twój blog jeszcze raz! Bardzo ciekawy post;)

    ReplyDelete
  7. To nie fajne, kiedy ktoś obiecuje coś, co potem ciężko mu wykonać. Są skrajne przypadki, ale taka osoba musi mieć naprawde dobre wytłumaczenie.

    Pozdrawiam, atramka xx

    ReplyDelete
  8. Świetnie napisane, super zdjęcie i piękne imię :D

    ReplyDelete
  9. Masz rację. Robimy sobie fałszywą nadzieję, lub robimy komuś, a potem... Rozczarowanie. To bardzo zły nawyk. Czasami można to w jakiś sposób wyjaśnić, ale jeśli sprawa jest poważna to i tak boli. Śliczne zdjęcia :)

    greenskycalms.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Masz śliczne włoski :3
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Podpisuje się w 100-tu % :) Śliczne zdjęcia :*
    Zapraszam do mnie :D
    http://melulka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. No niestety, ludzie tak mają i ciężko się im zmienić...

    ReplyDelete
  13. Masz śliczne włosy , świetny wpis :)

    ReplyDelete
  14. ja osobiscie nie obiecuje jak wiem ze nie dam rady
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Nienawidzę takich osób, bo sama taka nie jestem. Jak coś obiecuje to daje z siebie 100% żeby dotrzymać słowa.

    ReplyDelete
  16. Bardzo nie lubię takich sytuacji, a niestety dużo razy się zdarzały :c
    im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Czasem ktoś nie rozumie, że ta obietnica to jest dla kogoś nadzieja. A kiedy nie dotrzyma się tej obietnicy to ta nadzieja nagle pryska. Lepiej jest nic nie obiecywać niż obiecywać wiedząc, że tego nie spełnimy ;)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. nie lubię gdy ktoś składa obietnice, a później zapomina, że powinien ją spełnić.. często obietnice są puszczanie na wiatr i robią tylko nadzieję. :/ ciekawy post :)
    xluuxyaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. nie lubię gdy ktoś składa obietnice, a później zapomina, że powinien ją spełnić.. często obietnice są puszczanie na wiatr i robią tylko nadzieję. :/ ciekawy post :)
    xluuxyaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. To zły nawyk nigdy nie powinno sie obiecywać czegos czego sie nie zrobi :/
    śliczne zdjęcia
    http://spam2506.blogspot.com/2016/01/kamstwo.html

    ReplyDelete
  21. Sama bardzo tego nie lubię jak ktoś mi coś obieca, da mi słowo, a potem nagle, że jednak nie :( Kurcze obietnic się dotrzymuje! Śliczne zdjęcia! Miłego dnia! Obserwujemy?

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. dawanie komuś, słowa a potem nie spełnienie go to samo mówi o człowieku że nie można mu wierzyć. Mnie ktoś okłamał i to w poważnej sprawie i od tamtej pory nie ufam już mu
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. świetny post, wzruszyłam się :c
    wiele razy się zawiodłam na takich "obietnicach" niestety jak kazdy
    queenxfangle.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Superowe spodnie ! :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Świetnie to opisałaś, bardzo motywujący post! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Prawda w 100% + świetne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  27. Prawda w 100% + świetne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  28. Nie mogę tego skomentować bo sama czasem nie wywiązuje się ze swoich obietnic! Ale w tym nowym roku, zrobię wszystko aby to zmienić!

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    ReplyDelete
  30. Ah, bardzo trafny post! Mnie już się mnóstwo razy zdarzyło coś obiecać i niestety tego nie spełnić ;c

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  31. Słowa powinno się dotrzymywać :)

    ReplyDelete