January 24, 2016

"Nie obiecuj góry lodowej, jeśli nie możesz dać płatka śniegu" /Berry

Witajcie :) 
U większości z was na oknem pada piękny biały i puch :) Ja postanowiłam wykorzystać do sesji. Jest to pierwsza, którą publikuje na blogu i mam ogromną nadzieję, że się wam spodoba. Zdjęcia wykonywała moja młodsza siostra, której bardzo bardzo dziękuję :) 
Wam życzę miłej niedzieli ;* Besos. 







































Płaszczyk- H&M
Koszula- New Yorker
Buty- Deichmann
Legginsy- Lental



/Aleksandra

7 comments :

  1. Bardzo fajny post. Cytat z tytułu jest taki prawdziwy. Nie obiecujmy czegoś, czego nie możemy zaoferowac :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. U mnie niestety śnieg już stopniał. Piękne zdjęcia ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. przepiekne zdjecia! u mnie juz nie ma sniegu :(

    http://shawtyqueen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia i bardzo prawdziwy cytat ;)

    ReplyDelete
  5. U mnie obecnie jest na plusie. Bardzo ładna stylizacja, masz dobry gust.
    Pozdrawiam, nnenoele.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia ! U mnie już śniegu nie ma deszcz zaczął padać i zostali tylko błoto ;/

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetny post! :)
    Zapraszam do mnie: aagnesblog.blogspot.com
    I na mojego SNAPCHATA: ladyaagnes

    ReplyDelete