January 06, 2016

Candymania.pl - II zamówienie / Recenzja produktów; Straw&Berry, Miłosz :)

Hejka, to już drugie zamówienie ze strony Candymania.pl 
Pod ostatnim postem było mnóstwo wyświetleń oraz komentarzy, za co bardzo
Wam dziękujemy! <3

W tym zamówieniu znowu będziemy gościć naszego przyjaciela Miłosza :)
Więc zaczynajmy <3

Aleksandra (Berry) 


 O napoju AriZona chyba każdy słyszał. Są to różnego rodzaju herbaty. Ja zdecydowałam się na zielona herbatę o smaku granatu. Nie zawiodłam się! Napój jest naprawdę przepyszny! Chociaż granatu nie czuć zbyt mocno, lecz tylko odrobinę kwaskowatości. Wszystko było by super gdyby nie składniki i to ze wyciągu z zielonej herbaty jest tam zaledwie 0,05%! Ale to nie zmienia faktu że zakochałam się w tym produkcie :)


Zamówiłam także Jolly rancher Apple stix. Ogólnie mówiąc jest to długi lizak i smaku jabłkowym i jest naprawdę przepyszny! Ma fajny kolor, który odrobinę barwi język co jest bardzo fajne a smak jest naprawdę świetny :) wspomnę tylko, że był też smak wiśniowy :)

Dominika (Straw) 


Jestem miłośniczka cukierków o nazwie 'Skittles' dlatego uważam że nie mogło ich zabraknąć w tym zamówieniu :) 


Zacznijmy od niebieskich 'Tropical' bardzo mnie zaciekawiła ta nazwa, dlatego zdecydowałam się na ten wybór :) Jedynym minusem jest opakowanie które różni się od pozostałych :/
  • Banana Berry - przepyszne, smak normalnie banany <3
  • Strawberry Starfruit - uwielbiam truskawki i również tu są dobre
  • Mango Tangelo - nie przepadam za mango, więc się nie sprawdziło :/
  • Pineapple - bardzo dobre, ale również bardzo słodkie.
  • Kiwi Lime- bardzo dobre

No i fioletowe 'Wild berry' opakowanie było o wiele lepsze i bardziej wytrzymałe :)

Smaki:
  • Strawberry - znakomite <3
  • Melon Berry - niesamowity smak, polecam.
  • Berry Punch - bardzo dobre.
  • Wild Cherry -smak niezwykły! 
  • Raspberry - dobre.


Jeśli chodzi o moje produkty to tyle, jestem bardzo zadowolona z tych produktów, bardzo mi zasmakowały. 


Miłosz



Nerds, smaki:

  • cytryna
  • wiśnia
Są to małe kwaśne cukierki które są bardzo dobre w smaku, bardzo ładne oraz praktyczne opakowanie. Są bardzo chrupiące co jest plusem :D


















Są to małe żelki w kształcie kwadratu, są mało kwaśne oraz jest tylko 8 żelków, zawiodłem się :o

Smaki:

  • Orange
  • Watermelon
  • Black Cherry
  • StrawBerry
  • Green Apple
  • Blue rapsebrry


Dziękujemy za przeczytanie recenzji już za niedługo pojawi się następna :) Myślimy że wam się spodobała ;)
Miłego wieczoru!

Straw&Berry, Miłosz :)

22 comments :

  1. Ale mi ochoty na słodycze narobiłaś! Świetne zamówienie ❤

    ReplyDelete
  2. Mam ochotę na skittles :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajne zamówienie, chyba sama w końcu się na coś skuszę :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super zamówienie zrobiłaś mi smaka na słodycze :)

    ReplyDelete
  5. te skitelsy są pyszne szkoda że w Polsce ich nie ma :(

    ReplyDelete
  6. Kurcze, narobiliscie mi ochoty na coś słodkiego do jedzenia. :D Ale powiem szczerze, że recenzje są pełne emocji i to mi się podoba! :)
    www.kasia-blog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Zazdroszczę tylu smakołyków :)
    Fajny blog :)
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Super post! Mi granatowa arizona nie podpadła jakoś super do gustu ale jest okej, jestem ciekawa innych rzeczy, chyba również zrobię zamówienie :)
    http://amelia-amyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ja na diecie a tu takie pyszności! Życzę owocnej współpracy!:*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Mm uwielbiam skittlesy! ♥
    NOWY POST - Trochę o kodach. Zapraszam do obserwacji i komentowania, buziaczki:* Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  11. Tyle słodyczy a człowiek na diecie :(

    ReplyDelete