December 31, 2015

Podsumowanie roku 2015.

Sieemka!
Witam was dzisiaj, w Sylwestra, ostatni dzień roku 2015! Zapewne większość z was wpada do znajomych i świętuje nadchodzący 2016 ;D




Pasowało by go tu jakoś podsumować, więc zainteresowanych zapraszam dalej :)

2015 Był taki jak inne lata a jednak inny :O

Ogólnie jeżeli chodzi o mój ubiór pokochałam CZERŃ <3 Wiekszość mojej szafy to po prostu kolor czarny, szary i biel. Z różowych, kolorowych ubrań pozostały mi tylko takie ciemne, spokojne, stonowane. Nie lubię się wyróżniać jakoś z tłumu. Ale oprócz czarnego pokochałam także granat *-*

Co do muzyki przekonałam się do mocnych brzmień *-* Zespół Avenged Sevenfold stał się częścią mojego codziennego życia! Nigdy nie rozumiałam ludzi, którzy mogliby słuchać takiego "czegoś" a teraz sama próbuje niektórych do tego przekonać :D Zrozumiałam też rap. Dla mnie zawsze był ogólnie mówiąc czymś nienormalnym, a jeszcze przed chwilą słuchałam składanki ;D

Moje podejście do ludzi też się nieco zmieniło. Nigdy nie lubiłam być w centrum uwagi, zresztą do tej pory tego nie lubię. Zawsze byłam nieśmiała, bałam się odezwać, zaprzeczyć, a w tym roku ośmieliłam się. Nie jakoś bardzo. Umiem nareszcie normalnie rozmawiać z ludźmi! :)

Ale coś co nigdy się nie zmieni to mój charakter. Sama zrozumiałam, że coś ze mną nie tak. nie umiem tego opisać, jestem po prostu dziwna, Moim noworocznym postanowieniem, jest zmienić charakter! Nie chce już być ta najgorsza,

Jeżeli chodzi o wydarzenia to najlepszym było założenie bloga. 11 lipca o godzinie 12 odczytałam wiadomość od Dominiki " Mam Świetny pomysł!" " Jaki? " "Załóżmy bloga..". Na początku byłam przeciwna tego pomysłu, ale teraz nie wyobrażam sobie mojego życia bez blogowania! Kolejnym ważnym wydarzeniem przynajmniej dla mnie osobiście, było zakwalifikowanie się do etapu rejonowego z Języka Polskiego. Mój mały wielki sukces!


Reasumując rok 2015 był pod wieloma względami dobry, ale mam nadzieję, że 2016 będzie od niego o wiele lepszy! Tego też wraz z Straw Życzymy wam :) Spełniajcie marzenia ! Róbcie to na co macie ochotę! Szczęśliwego Nowego 2016 Roku! <3

Piszcie także jak wy spędziliście 2015 r!

Zapraszam was także na Snapchata! Razem z innymi bloggerkami założyłyśmy snapa i serdecznie zapraszamy do obserwowania! :* allday_bloggers  !
/Berry


20 comments :

  1. Fajne podsumowanie ;D
    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetne podsumowanie roku! Szczęśliwego Nowego Roku ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. też kocham czerń haha... Też pszekonałam się do mocniejszej muzyki...Też zmieniłam podejście do ludzi HAHA no nieźle

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja założyłam bloga dokładnie 01 stycznia 2015 ,<3 Takiej daty sie nie zapomina. I ja tak samo nie planowałam tego to była spontaniczna decyzja. A teraz bez tego nie dałabym rady :D Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. świetna data! t ;)Taka na nowy start
      My również pozdrawiamy :)

      Delete
  5. rok 2015 był zdecydowanie najlepszym moim rokiem :)

    ReplyDelete
  6. Świetny post, widzę, że teraz każdy robi taki post bo u mnie też był :)
    ♥Post: http://natalciag.blogspot.com/2016/01/sylwester-2016-pierwszy-filmik-na.html
    ♥Filmik: https://www.youtube.com/watch?v=3lACW0hUilY

    ReplyDelete
  7. O tak, ja też kocham czarne ubrania :3
    Fajny post :D
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. uwielbiam czarne ubrania, szare i białe! super podsumowanie!

    ReplyDelete