December 08, 2015

,,Nie ma rzeczy nie możliwych'' + Organizacja bloga



Hejka! Z tej strony Straw. Mam dla was post tematyczny oraz  inny tematy do poruszenia :)


,,Nie ma rzeczy nie możliwych''
Bardzo często zastanawiam się czy jakbym cofnęła czas, to czy bym popełniła te same błędy w swoim życiu..
Do dziś żałuje kilku decyzji w swoim życiu, ale no cóż nie można już ich cofnąć.
Możliwe że mniej ludzi by z tego powodu cierpiało. Czasami coś powiem zanim przemyśle to dwa razy a potem żałuje...
Wiele rzeczy które w przeszłości sprawiły mi radość wydają mi się teraz śmieszne, głupie oraz dziwne. No w sumie nie potrafiłam potraktować tych rzeczy poważnie, a teraz nie mam odwagi się przyznać do swoich błędów.
Niektórzy do swojego życia podchodzą z 'luzem' ja podchodzę z nastawieniem ;co będzie jak to zrobię i co inni o tym pomyślą'
No ale ,,Pomimo trudności losu trzeba patrzeć na świat z uśmiechem''

,,W marzeniach i miłości nie ma rzeczy nie możliwych''
-Jonus Arony



Pamiętacie jak kilka postów temu pisałam że ,,Marzenia są kluczem do szczęścia'' ?
Klik

Wtedy ktoś mi napisał w komentarzu ,,Ze nie ma rzeczy niemożliwych i każde marzenia da się spełnić''

Hmm....wtedy się zastanawiałam jak jest na prawdę, i doszłam do wniosku że może być tak :/
Ale żeby coś osiągnąć trzeba bardzo tego chcieć i dążyć do celu. Mi się już tak kilka razy zdarzyło, i bardzo się cieszę z tego powodu :)

Czego dzisiaj pragnę najbardziej?
Chciałabym cofnąć czas, żeby nie popełniać tych samych błędów kolejny raz. Aby moje życie przeżyć jeszcze raz, o wiele lepiej, piękniej.
Czas jest nieubłagany. Podąża swoim tempem bardzoo szybko.
Potem zostają nam tylko wspomnienia, które wywołują uśmiech na naszej twarzy, albo sprawiają że myślimy o rzeczach niemożliwych. O tym jak cofnąć czas...



  • Zaczynamy na nowo!?
Wraz z Olą (Berry) uzgodniłyśmy że posty będą się pojawiać się w tygodniu 2-4 razy :)
Ja wiem, że ta liczba nie jest zbyt wieka ale no każdy ma obowiązki, prawda? 


Miłego wieczoru ;)
/ Straw

Ps.: Chcielibyście może zobaczyć zimowe inspiracje? Uwielbiam takie posty i chętnie bym sama takiego zrobiła ;)

KLIK - Sklep ze słodyczami z Ameryki i UK
Proszę kliknijcie :)

28 comments :

  1. Ciekawy post, też jestem tego zdania że nie ma rzeczy niemożliwych. Musimy po prostu zrobić wszystko, żeby je spełnić :)

    ReplyDelete
  2. ja zawsze powtarzam, ze wszystko jest możliwe i marzenia sie spełniają! trzeba tylko troche poczekac i pomoc bo samo nic sie nie zrobi! obserwuje :*

    ReplyDelete
  3. Coś ty 2-4 to dla mnie dużo! :D Według mnie marzenia trzeba spełniać. A co do błędów, to nabieramy dzięki nim doświadczenia życiowego, to ważne! :D
    http://nothinghappenswith.blogspot.com/2015/12/julmas.html

    ReplyDelete
  4. Gratuluję! Zostałaś nominowana do Lba. Szczegóły u mnie na blogu. http://jowitajonca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Jeśli się czegoś bardzo chce to rzeczywiście, nic nie potrafi stanąć na przeszkodzie!
    written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki za komentarz ;) pozdrawiam :))

      Delete
  6. Bardzo fajny i ciekawy post ja tez uwaxam ze nie ma rzeczy nir mozlieych

    ReplyDelete
    Replies
    1. i w to trzeba wierzyć! ;)
      pozdrawiamy :)

      Delete
  7. Świetny post i wspaniale podejście :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://czekoladowaaa-moda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajny post :) Uważam, że jesteśmy w stanie wszystko osiągnąć :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz i skomentujesz, zapraszam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja również uważam, że nie ma rzeczy niemożliwych i o ile się staramy, możemy osiągnąć wszystko!
    Pozdrawiam i obserwuję,
    http://falkoosiak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Fajnie, że posty będą tak często!:D Wgl, bardzo przyjemnie tu u Was jest! <3

    ReplyDelete
  11. Spokojnie wystarczą dwa posty tygodniowo, obyście dały radę! :D
    obserwuję już od dawna:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Wszystko jest możliwe, jeśli tylko w to wierzymy :)
    Ciekawy post.

    Obserwuję i pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję, również pozdrawiamy i zajrzymy ;)

      Delete
  13. To prawda,nie ma!

    Zaobserwujesz? Zapraszam.
    http://jabluszkooo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. nie warto zastanawiać się "co powiedzą inni" - to nie ma znaczenia..
    varsavianistycznie.blogspot.com

    ReplyDelete