December 15, 2015

Candymania.pl - I zamówienia /Recenzja produktów; Straw&Berry, Miłosz :)


Hejka! Dziś mamy dla was całkiem coś innego, coś czego jeszcze nie było na tym blogu a mowa o zamówieniu ze strony:

 Candymania.pl - klik :)


Zamówienie złożyliśmy wraz z naszym kolegą, Miłoszem. No więc myślę że możemy przejść do opisu produktów :)

Zawartość była zapakowana w zwykłą folię bombelkową, która średnio chroni produkty przed pognieceniem.


Aleksandra (Berry):


O firmie 'Wonka' słyszałam wiele, pierwszy raz w książce pt. Czarlie i fabryka czekolady
Laffy Taffy to nic innego jak długie gumy rozpuszczalne, ale ich smak jak dla mnie jest niezwykły!
Zamówiłam smak bananowy- który był mega słodki, wiśniowy- kwaśny oraz truskawkowy który był najlepszy według mnie :) inne smaki też były super, jednak ten najbardziej przypadł mi do gustu. Polecam wam bardzo spróbować jeżeli tylko macie okazje bo wartko! Jestem na TAK :)



Dominika (Straw):


Czytałam o tych ciasteczkach bardzo dużo, wiedziałam że niektórzy byli ich zwolennikami a inni nie. Ja jestem na TAK, były przepyszne, niby zwykle a jednak coś innego, jestem zawiedziona z dwóch powodów, było pogniecione oraz było ich TYLKO 3! To bardzo mała liczba, ale myślę że jeszcze kiedyś uda mi się je zamówić :)


Miłosz:


Produkt ma dużo plusów i jestem na TAK, ma kwaśny smak co bardzo lubię w słodyczach, opakowanie jest małe i zarazem bardzo poręczne, znajduje się w nim wiele małych cukiereczków. Jedynym minusem jest otwarcie opakowania, bardzo ciężko się to robi :)



Jak widzicie wszyscy jesteśmy na TAK, i jesteśmy bardzo zadowoleni z tego zamówienia. Jeśli post wam się spodobał to skomentujcie- pamiętajcie że to nasza motywacja, piszcie w komentarzach czy chcecie następną recenzje na temat zamówienia (nowego) ^^
Pozdrawiamy, miłego wieczoru :)


Gdzie możecie zaleźć Miłosza?
https://www.instagram.com/misz654321/ - instagram
Misz654321 - twitter 

16 comments :

  1. Ciekawe słodycze wybraliscie! Też słyszałam duż o dobrego o tym Reese's. Ale nigdy nie miałam okazji spróbować. :C Ale muszę to zmienić! :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Czekam na kolejną ta świetna recenzję
    Zapraszam do mnie dorisssblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Szczerze mówiąc to z tych słodyczy jadłam i słyszałam o reese's ale mi osobiście nie smakują, bo są za słone ;)
    Obserwuje :) martynasobczak.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobre są :D, pozdrawiamy, również obserwujemy :)

      Delete
  4. Fajny post! Musze obczaić tę stronę bo kocham próbowac zagranicznych słodyczy. Jadłam Reese's jak dla mnie jest pyszne, ale nie ma w nim nic niezwykłego. :)
    http://nothinghappenswith.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam słodycze, fajny post i przyjemny blog dlatego też nominuję was do LBA to taki challenge więcej u mnie na blogu :)

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/2015/12/l-b-a.html

    ReplyDelete
  6. ciekawe słodycze

    skomentowałam i liczę na samo : http://eskucinska.tumblr.com/

    ReplyDelete
  7. Kiedy byłam w Londynie, mój kolega kupił te ciasteczka Reese's. Były niebywałe! Pokochałam. Może je sobie zamówię? Zobaczymy. Ale ta mała ilość ciasteczek jest frustrująca. Przynajmniej dla mnie, kocham słodycze. :3
    Fajny post, z chęcią poczytałabym więcej takich opinii na temat jedzenia :D :P
    Lunaris :*

    ReplyDelete
  8. Kiedy byłam w Londynie, mój kolega kupił te ciasteczka Reese's. Były niebywałe! Pokochałam. Może je sobie zamówię? Zobaczymy. Ale ta mała ilość ciasteczek jest frustrująca. Przynajmniej dla mnie, kocham słodycze. :3
    Fajny post, z chęcią poczytałabym więcej takich opinii na temat jedzenia :D :P
    Lunaris :*

    ReplyDelete