November 05, 2015

Haul kosmetyczny / Kosmetyki z Ameryki

Siemka!
Dzisiaj mam dla was coś czego tutaj typowo jeszcze nie było. Bo haul'u kosmetycznego na naszym blogu jeszcze nie znaleźliście. Powiem wam szczerze, że ogólnie to zamówienie jest moim takim pierwszym konkretnym zamówieniem kosmetyków, nie tylko przez internet. Stwierdziłam: Trzeba się za siebie zabrać. No i pojawiam się dzisiaj właśnie z takim postem. Bez przedłużania, zapraszam do czytania.

                                 

Jeszcze tylko napomknę, co zresztą możenie zauważyć w tytule, kosmetyki zostały zamówione na stronce kosmetyki z Ameryki: https://kosmetykizameryki.pl/

                                       

1. Pierwszą rzeczą jaka widnieje na paragonie to puder matujący z Makeup Revolution. O firmie słyszałam u boogiesilver, nie jest to jakaś firma, która jest po prostu i jest mega zła, ale nie jest też bardzo znana. Aczkolwiek puder jest moim pierwszym i stwierdziłam, że nie ma co szaleć w sensie mega znanych firm, skoro nie wiem czy dalej zdecyduje się na jego używanie. Nie jest to też tak, że nakładam go kilogramy, tylko lekko staram się nie błyszczeć i te ilości są naprawdę niewielkie :) Puder to najjaśniejszy odcień jakie znalazłam na stronce kolorek: Porcelan soft pink.  Jak na razie jestem z niego zadowolona :)                    
                                                          


2. Dalej mamy paletkę z Manhatanu. Paletka nosi nazwę Retro Glam. Kolorek to konkretnie 01 Vintage Romance. Kolory są dosyć takie stonowane w sensie szary, ciemniejszy biały, delikatny róż. Ogólnie rzecz biorąc ma świetne opakowanko, Cienie same w sobie także są super, aczkolwiek są perłowe ( jeden wyjątek) i jeżeli źle się je zaaplikuje to po prostu twarz nam się świeci :)

                      

3. Trójeczka to rzecz, którą jak zawsze w zamówieniach pow. 100 zł można dostać za 1 gr. Nic mnie szczerze w tym co miałam do wyboru nie zaciekawiło, więc wybrałam cienie z Miss sporty. Dlaczego? Już tłumaczę. Spodobały mi się jej kolory. Na stronce widniały biel, czerń, szary i ciemny szary. A dostałam wersję w kolorach beżu, coś na styl brązowej szarości  oraz ciemnej zieleni i zgniłej zieleni co niezbyt mi się uśmiecha. No ale cóż zrobić :)
                                                                               

4. Dalej jest pędzel firmy Telescopic. Sytuacja podobnie jak z pudrem. Nie wiem czy się zdecyduje, aczkolwiek znalazłam fajny w fajnej cenie :) Jest mały, poręczny, wszędzie się zmieści itp :) Od razu mówię, że kolor wysyłają losowo :) Jak widać ja otrzymałam wersję białą w pomarańczowe i różowe  kwiaty, co mi odpowiada

                                    

5. Ok ok. Dalej jest zestaw! Zestaw z Astor. Zawiera on Eye Shadow + Liner w  kolorze 700 Ultra black i szminkę w kolorze 301 Soft Sensation. Wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że szminka na stronie wyglądałą o wiele jaśniej, a gdy pomaluje się nią usta  kilka razy wychodzi wręcz fiolet. Jednak gdy używa się jej z umiarem to wychodzi całkiem fajny efekt

 


6. Szósteczka to Maybelline The Colossal Volum' Express wersja podstawowa. Szukałam i szukałam i znalazłam! Naprawdę cięźo jest znaleźć jakąś normalną szczoteczke, ta jest fajna bo mega fajnie wychodzą po niej rzęsy,a daje też spoko efekt.

                              
7. Ostania już rzecz to Maybelline Affinitone. W kolorku 14 creamy beige. Ogólnie fajnie kryje, dopasowuje się, czego chcieć więcej. Nie daje też efektu maski coś jest mega ważne, jest też do wszystkich typów cery, także można go bezpiecznie stosować :)    
                                                                                   


Ok, to tyle z mojego zamówienia. Mam nadzieję, że post wam się spodobał, ważne też jest żebyście pod tym postem napisali jakich postów chcecie więcej, lub poddali nam jakiś pomysł, ponieważ powoli te pomysły się kończą! Do miłego zobaczenia <3
/ Berry

31 comments :

  1. Interesujący post, ciekawe z was osóbki :)

    http://gooldengirl76.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam posty kosmetyczne! Świetne są te kosmetyki :) Róbcie takie częściej

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Nominowałam Cię do Liebster blog award. Więcej u mnie :
    http://life-patuu.blogspot.com
    3maj się :)

    ReplyDelete
  4. Ja właśnie wykańczam Affinitone. Lubię go, ale chyba chcę malej zmiany :D

    ReplyDelete
  5. Świetny haul :D
    Ciekawe produkty! Nie słyszałam nigdy o tej stronie
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja także wiem o niej id niedawna, ale naprawde warto :)

      Delete
  6. Dużo słyszałam o tej stronie,może kiedyś się skusze i coś zamówię ?! Kto wie...
    Świetne zamówienie :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naprawde polecam! Produkty świetne jakościowo i to tego tańsze niż w niektórych drogeriach :D

      Delete
  7. Super Haul. Ciekawe i strasznie fajne produkty :)
    Pozdrawiam cieplutko kvlinowska mój blog---->http://kvlinowska-kvlinowskaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. my również pozdrawiamy ;) Oczywiście zajrzymy :)

      Delete
  8. Lubię ten tusz z Maybelline, fajny post :-)

    ReplyDelete
  9. Ciekawe kosmetyki. Szkoda, że szminka nie jest w kolorze jakim powinna :/
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie jeeverlly.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety takie życie :/
      Oczywiście zajrzymy ;))

      Delete
  10. mam ostatnią rzecz i jestem z niej zadowolona ;) mam także puder z tej serii :D dałam obs ;) http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Aż się zaśmiałam, bo sama zrobiłam u nich zakupy i przygotowałam na blogu haula, który też był moim pierwszym ;) Ile dałaś za puder z Make Up Revolution? Ciekawe jak z jego wydajnością i czy ten czynnik jest adekwatny do ceny...

    http://katdewolf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Puder kosztował zaledwie 10 zl, jest całkiem wydajny jednak ja nie używam go zbyt dużo :)

    ReplyDelete
  13. te szminki z Astor są moimi ulubionymi <3
    polecam je wszystkim ;)

    zapraszam na nowy post :) | http://magdelblog.blogspot.com/2015/11/ootd-5-zakiet-z-azteckim-wzorem.html

    ReplyDelete
  14. bardzo fajne produkty, a ja właśnie muszę uzupełnić swoją kosmetyczkę!

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Kosmetyki z Ameryki mają na prawdę świetne produkty!
    Szminka jest super! <3
    Pozdrawiam! ;)

    ReplyDelete
  16. Kosmetyki z Ameryki potrafią zaskakiwać. Trzeba przyznać że produkty zza oceanu robią prawdziwą karierę w Polsce.

    ReplyDelete