November 12, 2015

Dzieciństwo

Hejka, więc tak jak wam obiecywałam w tamtym tygodniu mam dla was posta tematycznego! :)

A z tej racji że złapało mnie przeziębienie postanowiłam nie wychodzić z domu. Mając wolny czas postanowiłam posprzątać swój pokój...powiem wam że nie spodziewałam się że ten czas tak szybko leci..

Kim chciałam być w dzieciństwie?

Pamiętam że oglądając te wszystkie filmy i seriale na Disney Channel...mówiłam że będę Czarodziejką oraz Syrenką. Tak, moja wyobraźnia nie znała granic (w sumie to dalej nie zna)
W wieku 5-8 lat miałam być dentystką :)  a gdy miałam 12 lat archeologiem. No cóż, jak na razie to nie jestem żadnym z wyżej wymienionych.



Handel karteczkami.
Epidemia Karteczek w szkole..do teraz mam z nimi segregator. Wymienialiśmy się nimi, nawet pamiętam że te brokatowe były więcej warte niż te bez brokatu :)

Magiczna różdżka.
Gdy byłam już trochę starsza oglądałam z bratem Harrego Pottera. Zawsze w niedzielne popołudnie wychodziliśmy na pole i naszymi magicznymi różdżkami z drewna czarowaliśmy zaklęcia :)
To były czasy.

Mały architekt.
W wieku 2-8 lat uwielbiałam budować domki z klocków. Chciałam zbudować swój własny zamek w którym bym mieszkała, jednak nie zawsze mi to wychodziło. Hmm..ciekawe czemu?

Ekstremalne przeżycia.
Ehh...skakanie po meblach oraz poduszkach by nie wpadnać do lawy (by nie stanąć na podłogę) żeby mnie krokodyl nie zjadł. Oj działo się, działo.

Strach przed wodą.
Tak jak wam wspominałam powyżej chciałam być syrenką, a nawet byłam - w swojej wyobraźni. Ni chciałam się dotknąć wody bo wiedziałam że zamienię się w Syrenkę i moja rodzina to zobaczy.

Policjant i Złodziej.
Bawiłam się w swoim bratem bo on chciał być w przyszłości policjantem...więc ja musiałam być ta gorsza. No ta zabawa podbiła wszystko. Pewnego dnia bawiąc się jak zwykle mama wyszła na górę no powiem wam że nie nie było za ciekawie :D Ale...no wiecie..zrozumiała nas..byliśmy tylko dziećmi.

Mama z trójką dzieci.
7 lat i już miałam takie pomysły. Miałam BARDZO dużo lalek a moja kolekcja z miesiąca na miesiąc się powiększała. Już w tym wieku chciałam się przygotować do roli matki, haha...

Mały alkoholik.
Picie wody z zakrętki było najlepszym sposobem na stres :)

Modelka.
Najważniejsze w tej branży było dostanie się na casting chyba że Cię już nie przyjeli to już byłaś skończona. Mi się udało i zostałam modelką, w wieku 10 lat... no ale ważne że nią byłam :)



Miłego weekendu :)

/ Straw *-*

52 comments :

  1. Widze ze bardzo podobny post do mojego :) nawet nagłówki takie same wiec mój post ci sie podobał xD http://borawsca.blogspot.no/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. no tak, ale kilka swoich pomysłów też miałam :) xd

      Delete
  2. Też miałam bardzo dużo lalek!
    Chciałabym wrócić do czasów "dzieciństwa"...
    Bardzo fajny post!

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Mega miły post :* Takie wesołe wspomnienia c: Oby takich więcej :*

    ReplyDelete
  4. Pamiętam te fantastyczne zabawy z dzieciństwa. Aż chciałoby się do tych czasów wrócić.

    ReplyDelete
  5. ja ostatnio znalazłam pudełko z lalkami haha :D

    mój blog [klik]

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam aż 4 pudełka ^^ oczywiście wszystkie w pokoju xd

      Delete
  6. dzieciństwo to wspaniały czas :)

    w wolnej chwili gorąco zapraszam do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. to najlepszy etap życia! :)
      Oczywiście zajrzymy ;)

      Delete
  7. Wszystko się zgadza z mojego dzieciństwa. Tyle, że ja chciałam być patologiem :v oczywiście wymiana karteczek to było dopiero coś!
    Pozdrawiam jeeverlly.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. #handel :)
      My również pozdrawaiamy ;)

      Delete
  8. Super post :) wszystko się zgadza :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      Dziękujemy za komentarz, zajrzymy :)

      Delete
  9. Bardzo fajny post!
    Pozdrawiam, obserwuje :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję, my również obserwujemy! :)

      Delete
  10. 'Mały alkoholik' i 'handel karteczkami' dokładnie opisują moje dzieciństwo :D

    ReplyDelete
  11. Dzieciństwi było takie fajne :) Pamiętam ten handel karteczkami na przerwach :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Pamiętam ten szał na karteczki, nadal mam ich pełno :)

    Zapraszam
    http://pisany-z-pasji.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. też myślałam, że będę czarodziejką w dzieciństwie, ale zostałam czarownicą - może nie tak na serio, ale czasem mi się zdarza. ;) a tak na serio, to całe dzieciństwo wiedziałam, że nie chcę iść na prawo, a w końcu skończyłam na nim. ;) i teraz zobaczymy co będzie dalej. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Jejkuu pamiętam jak sama bawiłam się w modelki oraz handlowałam karteczkami :) Dzieciństwo to najlepszy okres w życiu człowieka. Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, widzę że nie byłam sama ;)
      pozdrawiam! :)

      Delete
  15. Replies
    1. Po gimnazjum planuje iść na ,Technika organizacji reklamy' a następnie na jakiś dział marketingowy jak mi się spodoba ten kierunek,,,a dalej? Kto wie :/ :)

      Delete
  16. hhaha miałam identyczne dzieciństwo. Najbardziej zapadły mi w pamięć karteczki, codzienne przesiadywanie w namiocie na podwórku i granie w chowanego ze wszystkimi dziećmi z podwórka. <3
    nothinghappenswith.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak! haha nikt mnie wtedy nie mógł znaleźć ;)

      Delete
  17. Świetny post! Widać, że pisząc go powróciło do ciebie wiele wspomnień z dzieciństwa, a to najlepsze co może być - wspomnienia
    zapraszam do siebie :) http://dominatt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ooo.. jak ja uwielbiam czytać posty o dzieciństwie <3
    Przypominają mi się te czasy..
    Pamiętam jak był taki szał na karteczki.. teraz fajnie przypomieć to soebie i pooglądać..
    Podoba mi się twój styl pisania
    Obserwuje^^
    Klik- mój bog

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję, my również obserwwujemy :)
      Szkoda że dalej nie ma tego 'handlu'

      Delete
  19. Dzieciństwo to najlepszy okres w życiu! <3

    http://persevering.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Handel karteczkami- oo tak w mojej szkole to był najlepszy towar! Haha ;*
    http://hot-schot.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczywiście legalny haha :*
      Pozdrawiam ;)

      Delete
  21. Super post :) też kiedyś chciałam być architektem:D
    www.noworneverdie.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. bardzo interesujący pomysł na post :) ja też caaaały czas myślę żeby być architektem ale to chyba za ciężka praca..
    Zapraszam na mojego bloga!

    ReplyDelete
  23. Podoba mi się twój blog, post bardzo ciekawy, można się wiele o tobie dowiedzieć :)

    ReplyDelete
  24. Super blog! Ja nadal oglądam Harrego i nadal chce mieć różdżkę! Genialny post :* :) goo-misek.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Hahhhahhhh, wszystko się zgadza! Handel karteczkami, ekstremalne przeżycia! Dzieciństwo było świetne!
    http://written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Super notka! Kto nie pamięta tego jak to kiedyś chciał być gwiazdą, fryzjerem, malarzem...i.t.d. XD. Zapraszam ! janeczga.blogspot.com
    Obserwuje !! ;)

    ReplyDelete