November 03, 2015

03/11/2015



Hejka kochani!
Tak znowu tu pisze po nieobecności 2 tygodni..
Co sprawiło tak długą przerwę? Szkoła, brak czasu.
Brakuje mi tematów na posty, mając zdjęcia już do tego posta wiedziałam o jakiej treści on będzie, a na moje nieszczęście mój komputer odmówił mi posłuszeństwa i przez okres kilku godzin wszystko zapomniałam. Ehh...brak czasu, nawet weekendy. Już wiem że się weznę za pisanie...a jednak jest niechęć :/
Tak, dzisiaj będą same zdjęcia ;)
Ale już w następnym tygodniu będą się pojawiać posty tematyczne, miłego oglądania! 










A co tam u was? Macie już przeziębienia jesienne? Bo ja tak, kaszel, katar :/
Życzę wam miłego wieczoru! :)
/Straw

6 comments :

  1. Bardzo fajne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam

    www.puszczykowsky.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję, ja również pozdrawiam ;)

      Delete
  2. Ja rowniez jestem chora.
    Bardzo ładne zdjecia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to szybkiego powrotu do zdrowia ;)
      dziękuję :)

      Delete
  3. Śliczne zdjęcia!

    http://itismytimee.blogspot.com/

    ReplyDelete