October 07, 2015

''Nigdy nie walcz o przyjaźń o prawdziwą nie trzeba, o fałszywą nie warto''

|Mam nadzieję że wierzysz w miłość ponieważ ja wierzę w ciebie|


''Nigdy nie walcz o przyjaźń o prawdziwą nie trzeba, o fałszywą nie warto''
każdy z nas zna ten cytat, wiele razy go słyszał od znajomych albo rodziców. Zastanawialiście się czy on tak na prawdę ma jakikolwiek sens? Mam kilka przyjaciół tych najlepszych ale również tych na drugim miejscu ale pomimo to i tak wiem że mogę na nich liczyć. Zawsze będą ze mną i mi pomogą.

Ale Ci ludzie nic nie wnoszą do naszego życia, czy mimo to mamy sobie odpuścić? Ja nigdy bym tego nie zrobiła, np. ktoś taki jak Ola (Berry) wiem że zawsze będzie ona ze mną i mnie nie zostawi.

Są też inni którzy bawią się twoim życiem, namieszają w nim a potem Cię zostawiają, a następnie mijacie się bez słowa. Tak, spotkałam takich ludzi w moim życiu, nie odzywają się do mnie mimo tego że ja próbuje do nich zagadać...

Wielka przyjaźń ma swój koniec.. ludzie się przyjaźnią spędzają ze sobą połowę dnia widzą się praktycznie codziennie w szkole, a potem dowiadujesz się jakie ta osoba ma o tobie plotki, które rozpowiada.. Wtedy się kłócicie i wyzywacie. a potem? To koniec? A może przeprosiny?

Albo kilka lat nie rozłączni a teraz? Udają że cię nie znają (y)

Spotkałam te 4 'typy' ludzi w swoim życiu, szczerze? Nie wiem co sobie teraz myśleć.. czasami nawet nie mam humoru wyjść z domu, nie chcę oglądać tych fałszywych ludzi, twarzy, ale gdybym ich nie spotkała to nie miałabym (tzw.) doświadczenia. moja mama mówi że ''Najlepszą lekcją jaką da ci życie jest ono same'' - niestety nie odkryłam jeszcze sensu ''tego czegoś'' ale po innych wiem że Jeśli umiesz liczyć to licz na siebie ;)

''Komu nie podać ręki, teraz to wiem''
Nie żałuje że tak wyszło. Przynajmniej wiem na czym stoję i komu mogę ufać na 100%. A z zaufaniem jest ciężko.



Posty nie pojawiały się zbyt często ale jak wiecie jest szkoła więc trzeba się zmobilizować już teraz do nauki ^^ Miłego dnia ;)

/Straw <3

24 comments :

  1. Ten cycat przypomnił mi sytuacje którą niedawno przeżywałam i zrozumiałam że o przyaźń nie warto walczyć :)
    Prawdziwy przyjaciel nigdy nie zostawi a ja niestety nie miałam prawdziwej przyjaciółki tylko podróbkę :)
    Świetny post! <3 Bardzo ciekawy :)
    Pozdrawiam
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też kiedyś spotkałam się z taką osobą! :)
      Pozdrawiamy, miłego dnia ;))

      Delete
  2. Bardzo fajny post!;)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ciekawy post!
    Zapraszam do siebie http://fashioonbeautyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję ;) Oczywiście zajrzymy! :)

      Delete
  4. Akurat też dziś pisałam o przyjaźni :-) Też mam za sobą podobne doświadczenia. Nie raz zawiodłam się na przyjaciółce i teraz mam podobne zdanie, jak Ty. Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękujemy za komentarz ;)
      Również pozdrawiamy :)

      Delete
  5. Bardzo mądry post ja czekam na prawdziwą przyjaźń. :)
    Obserwuję, zapraszam do siebie! ♥
    xmartyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Wow ! Świetny blog i post ! Tez jestem z okolic N. Sącza hihi :)) Obsrwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  7. Moi przyjaciele nie zawodzą, więc myślę, że to prawda ;)

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Jest to jeden z moich ulubionych cytatów. Zresztą już raz udało mi się przekonać na własnej skórze, że czasem nie warto się starać... Super post! :)

    NOWY POST! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękujemy za komentarz, oczywiście zajrzymy ;)

      Delete
  9. Przyjaciele są, albo ich nie ma, skoro ich nie ma- nigdy nie byli prawdziwi :)

    kaam-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Moim zdaniem są i krótkie przyjaźniej, jak i takie na całe życie. Też od pewnego czasu nie lubię szufladkować osób. Wiem na kim mogę polegać zawsze i wszędzie i nie muszę mówić głośno o tym, że ta osoba jest moim przyjacielem. Wystarczy, że my wiemy ile dla siebie znaczymy ;)
    Zapraszam Was do siebie :)
    http://inspirationforlife.byania.pl/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękujemy za komentarz ;)
      Oczywiście zajrzymy :)

      Delete
  11. Cześć, super blog, super nota!

    Zapraszam do siebie.
    www.fotografiavenir.blogspot.com

    ReplyDelete