September 28, 2015

What in autumn?

Witajcie!
Długo mnie tu nie było, ale po prostu szukałam pomysłu, inspiracji na tego posta :)
Ale już jestem i przychodzę do was z tematyką jesienną :)
No więc pokrótce opiszę wam moje tegoroczne "poglądy na tą jesień". Ci mi się podoba, kolory itp :) Jesteście ciekawi? Zaczynajmy :)




Kolor 
Tegoroczna jesień, w sumie to sama nie wiem dlaczego bardzo kojarzy mi się z odcieniami bordo czy ciemny szary mniej więcej takie jak te:




No ale do mojej jesiennej szafy mam bardzo wielką ochotę dodać czegoś ciepłego jak kolory pastelowe m.in:

Co ma pastel do takich ciemnych, ciężkich kolorów? Sama nie wiem. Wydaje mi się, że jeżeli obierzecie ciemną bluzę, ciemne spodnie a do tego jakiś pastelowo różowy top, będzie to wyglądało słodko, albo nie, w moim mniemaniu  bardzo słodko :D

Co mam w planach kupić?
Jesienną szafę mam zamiar na 100% zaopatrzyć w :
- Koszulę w kratę,
 czyli moim zdaniem MUST HAVE tego sezonu, co nie ukrywam jest już dosyć popularną jesienną opcją. Fajnie by było znaleźć jakiś oryginalny kolor tego fasonu:


-Cieplutki sweterek
Tutaj chciałabym jakiś właśnie w kolorach wspomnianych pasteli ^^ Jeej, znaleźć tylko takie jak te ze zdjęcia. Bardzo podobają mi się kolory jasnego szarego czy jasnego fioletu :)

-Czarne spodnie
Które w zasadzie już mam, są całkiem podobne do tych ze zdjęcia:

Bądźmy szczerzy, czarne spodnie są idealną bazą do WSZYSTKIEGO! Koszula, sweter, top cokolwiek założycie i to w jakimkolwiek kolorze będzie pasowało do siebie świetnie. Uważam więc, że czarne spodnie lub-i legginsy warto zawsze mieć :)

-Paseczki :)
Paszeczki modne są już w tym sezonie, ale taka biel z czernią w szafie? A może jakieś inne warianty kolorystyczne? Kto wie :)

- Czarne botki
Chociaż już takie posiadam, to niewątpliwie przydałaby się kolejna para ^^





Jedzonko i Picie
Picie, ahh, co może być lepszego w fajnym filmie/książce czy.. odrabianiu lekcji niż cieplutka herbatka? Chyba nic, ale jeden warunek! Herbatka koniecznie z  cytrynką! *-*


Coś czuję, że jeść w tą jesień będę.. słodycze! Co tam! Chudnie się we wakacje :) Moimi ulubionymi są Schocko Bons ! <3





Także to tyle z moich planów na jesień, nie są one zbyt ambitne, ale jeżeli chodzi o modę i kuchnię, to tak się to właśnie zapowiada ^^ Jeżeli jesteście ciekawi jak spędzić ciekawie jesień zapraszam do poprzedniego posta Straw :) Liczę, że zgadzacie się za mną co mojego jesiennego stylu? 
Zapraszam was także na mojego aska : Chocolatova01
oraz Instagrama; xxberryx
Miłego wieczoru!
Berry ;*

36 comments :

  1. kakao i ciepla herbatka , must have kazdej jesieni ;)
    http://blackdark-mocha.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  2. Zgadzamy się z tym :) pozdrawiamy :)

    ReplyDelete
  3. Świetny post :) Te jesienne kolory to moje dwa ulubione <3 :D

    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie :) --> Mój blog-klik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękujemy za komentarz ;)
      pozdrawiamy! :)

      Delete
  4. Herbatka z ciasteczka, Najlepsze!
    Uwielbiam takie koszule!!!!!

    Zapraszam do siebie
    bajkowoanastypoem.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi tez sir bardzo podobają :) na pewno wpadniemy :)

      Delete
  5. Herbatka. Z tego powodu kocham jesień. Ciepłe skarpety i do pisania!
    obserwuję! :)
    http://olczixblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Herbata na jesienne poranki i wieczory najlepsza.;) Ewentualnie gorąca kawka rano. Oczywiście ubiór cieplutki jest bardzo ważny. Wszystko ładnie opisane. Zapraszam do mnie. http://wszystkooairsoft.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. 😉 super herbatka :) fajny post

    ReplyDelete
  8. Kocham cieplutkie ubiory kocham Leginsy i takie Sweterki. Pastelowe kolorki <3
    Pozdrawiam :3 http://salon-ksiezniczki.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tez lubię takie polaczenia :) pozdrawiam :)

      Delete
  9. Również tej jesieni chciałabym zaopatrzyć się w taką cudowną koszulę :D
    Zdecydowanie kocham dni z ciepłą herbatą/kawą, pod kocem.. ahh od razu wzięła mnie ochota na coś gorącego :).
    Pozdrawiam i zapraszam http://yliie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Tutaj się zgadzamy :) pozdrawiam! Zajrzymy :))

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam Wasze posty! Są niesamowite i naprawdę bardzo lubię je czytać! Będę zaglądać tu częściej!
    http://nattday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Kolejny świetny post :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. :o o dziękujemy bardzo <3
      Pozdrawiamy ;))

      Delete
  13. Bardzo fajny post :) zapraszam do siebie podlewsky.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Moim zdaniem warto też zaopatrzyć się w spodnie z dziurami. Jest to mój zdecydowany must have! A co do bloga to przyjemnie się czyta :) + zaczynam obserwować na instagramie :D
    http://inspirationforlife.byania.pl/

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, zauważyłam ja również zaobserwowałam /Straw <3
      Pozdrawiamy i dziękujemy za komentarz :*

      Delete
  15. Fajny post!
    Herbatka z cytrynką obowiązkowo ;P

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczywiście ^^
      Dziękujemy za komentarz ^^

      Delete
  16. Ja w jesień uwielbiam wieczór z kakałkiem! :D Uwielbiam też botki jesienią ;)

    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM! :D
    Komentarze i obserwacje mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. też dobry pomysł! :) Dziękujemy za komentarz ^^

      Delete
  17. herbatka to jedna z najlepszych propozycji do picia na jesień ♥

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. no pewnie :3 Dziękujemy za komentarz <3

      Delete
  18. Mi też jesień kojarzy się głównie z tymi kolorami :)

    Zapraszam do mnie – klik :)

    ReplyDelete
  19. Najbardziej nienawidzę tego klimatu przejściowego :/
    Nie wiadomo co ze sobą zrobić :p
    Pozdrawiam! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha ja też ;p
      Dzięki ;))
      Miłego wieczoru ^^

      Delete