September 12, 2015

Ulubieńcy miesiąca- Sierpień :)

Cześć! Witajcie w drugich już ulubieńcach, tym razem miesiąca Sierpnia :) Zainteresowanych zapraszamy do dalszej części posta ;)


Kosmetyk

Straw:
W poprzednim miesiącu moim ulubionym kosmetykiem, były Lakiery do paznokci. Dwa delikatne kolory -pudrowy róż (6) ; -Biały (1) firmy Butterfly Collection :)

Berry:
Na zdjęciu może nie jest to widoczne, ale w sierpniu postawiłam głównie na oczy- rzęsy. Po prostu chciałam, żeby były one widoczne i podkreślały moje oczy :) Maskara jest firmy Eveline Big Volume Lash- bardzo wam ją polecam ;)


Piosenka

Straw:
https://www.youtube.com/watch?v=jGflUbPQfW8 <3

Berry:
https://www.youtube.com/watch?v=0gOrf2RUrfs zakochana *-*

Film

Straw:
Prawdziwa historia która wstrząsnęła mną *-* film na prawdę cudowny :)
A oczywiście mowa o - Ósmoklasiści nie płaczą :)

Berry:

Ja mam film, bajkę, która uczy. Wzruszająca dla mnie, śmieszna historia Mike'a Wazowskiego
polecam Berry :D



Program TV

Straw:
Brak  serialu, nic nie oglądałam ciekawego :/

Berry:
Nickelodeon rządzi! Nicki. Ricki, Dicki, Dawn. Lubię to ;) Oglądać :)

    

Jedzenie

Straw:
7 Days - po prostu tylko to jadłam, najlepszy czekoladowy *o* ale ostatnio kupiłam serowy - który nie przypadł mi do gustu :(

Berry:
Oreo, oreo, oreo! :) Każdy zna ;)



Strój

Straw:
Botki - tak, tak wiem to nie był sezon na to ale pogoda nie zawsze się udawała :)

Berry:
Ja też mam buty! Wow xd Nie śmieszne. Moje ukochane "Enki"\

\

Aplikacja

Straw:
Snapchat - myślę ze większość z was wie do czego służy ta aplikacja ;)
Mój nick : merykatemery

Berry:
Brak telefonu= brak aplikacji ;/




Ulubione zdjęcie



Dziękujemy za przeczytanie. Liczymy na komentarze :)

/ Straw&Berry

http://prossteslowa.blogspot.com/ - Blog Przemka! Na prawdę świetny chłopak. :) Zapraszam was do niego, ciekawe post! :) JUż za niedługo będzie tam nasz wspólny post :)

No comments :

Post a Comment