September 20, 2015

Stany Zjednoczone ;) - 2015

Hejka!
Nie wiedziałam że ten świat może być aż tak mały. O co mi dokładnie chodzi?
Wczoraj moje zdjęcie na instagramie skomentował chłopak, zapytał się czy byłam w USA, ponieważ mam tak napisane w opisie ;) NIE, nie byłam ;/
I nie wydaje mi się żebym była tam w najbliższym czasie?
No ale cóż, pisaliśmy wczoraj i wysłał mi kilka zdjęć (jego autorstwa ponieważ był w USA), zapraszam do dalszej części posta ^^

klik

  • New York (NYC)

    Mnie najbardziej fascynują żółte taksówki więc OK.
    Central Park, Statuła Wolności, Manhattan Skyline, One World Trade Center, Fifth Avenue - ogólnie jest tam masa rzeczy do zwiedzenia, ale jak większość z was wie jest to bardzo głośne miasto ;/






  • Las Vegas (LV)

    Auta tak bardzo *-*
    No cóż wiadomo że to miasto jest bardzo popularne zarazem i bogate ;)
    Ale jak dla mnie bardzo niebezpieczne, wszystko drogie i w ogóle :)
    Atrakcje? Monte Carlo <3, Bellagio, The Mirage, Mob museum, statosphere las vegas, :)



                                                  
  • Hollywood <3

    Najlepsze na koniec <3 Dla mnie najlepszą rzeczą w tym mieście jest sam napis :D :)
    A  poza tym to nic ciekawego tu nie ma ;/
    Port Everglades, Greynords Park, Beach state park, Anne Kolb Nature Center :)


                          

    To tyle jeśli chodzi o USA ;) myślę że ten post wam się spodobał jak i również zdjęcia (których nie można kopiować) :))

    Zdjęcia wykonał: http://kalwarasblog.blogspot.com/?m=0 - Kuba, zapraszam do niego na bloga
    :)

    / Straw :)

40 comments :

  1. Wow ! super zdjęcia ! Zazdroszcze wakacji :)

    ReplyDelete
  2. Mnie od zawsze interesował Nowy York. <3 Inna ludność i nowe miejsce to dwie rzeczy które mnie najbardziej ciągnie. ładny macie wygląd bloga. :)
    http://emosia-samosia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Mnie też fascynują te rzeczy ♥
    Prześliczne zdjęcia :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super blog! Obserwuje ♥

    http://classy-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetny pomysł na post i fantastyczne zdjęcia.
    Ja mieszkam od kilku lat w Holandii i ten kraj podoba mi się bardzo :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.magdalenaklak.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nie przeprowadziłabym się z polski NIGDY :/ zostawić tu przyjaciół i marzenia? Zdecydowanie NIE, dziękujemy za komentarz, zapraszamy do obserwowania oraz wpadniemy do ciebie ;))

      Delete
  6. Cudowne zdjęcia, wakcje pewnie też miałaś mega :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak miałam ;) zapraszam do postu :) o wakacjach! :))
      dziękujemy za komentarz :)

      Delete
  7. Jedyne, co w USA chciałabym zobaczyć, to chyba tylko Texas :)
    Zapraszam do siebie - KLIK! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak kto woli ;) dziękujemy za komentarz <3 oczywiście zajrzymy ^^

      Delete
  8. Stany Zjednoczone są na liście państw, które chcę odwiedzić... :)
    Pozdrawiam, Seylina.
    http://tajemnice-z-przeszlosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Życzę ci powodzenia w spełnieniu tego marzenia <3
      Dziękujemy za komentarz ^^ oczywiście zajrzymy :)

      Delete
  9. Z wymienionych miejsc najbardziej kusi mnie Nowy Jork!

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ogólnie to nie za bardzo za nim przepadam ale powodzenia ;))
      Dziękujemy za komentarz oczywiście zajrzymy również do ciebie <3

      Delete
  10. Z chęcią odwiedziłabym wszystkie te miejsca :) a gdybym
    miała wybrać jedno byłby to Nowy York, bardzo mnie fascynuje :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. my również pozdrawiamy :* <3
      Dziękujemy za komentarz :))

      Delete
  11. Świetne zdjęcia ;)
    Z wielką chęcią odwiedziłabym wszystkie te miejsca :)
    Pozdrawiam :*
    Zapraszam do siebie na nową notkę :*
    http://bee-yourself-and-nothing-moree.blogspot.com/2015/09/usmiech-dziecka-jedyna-na-swiecie.html

    ReplyDelete
  12. Super wpis :)
    Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie :
    http://fashioonbeautyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękujemy za komentarz ;) oczywiście zajrzymmy ^^

      Delete
  13. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??

    Blog: http://missunderstoodstyle.blogspot.com/
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Miss-Understood-Style/1404591476502298?ref=hl

    Waiting for you darling!!

    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, thank you for your comment, of course we look ;))
      xxx

      Delete
  14. Świetne zdjęcia tylko pozazdrościc wakacji :) zapraszam do sb http://stylevel.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczywiście zajrzymy!
      Dziękujemy za komentarz ;)

      Delete
  15. Zdjęcia są genialne! Sama chciałabym zobaczyć Nowy Jork - bardzo mi się podoba!
    Post super ze względu na dużą ilość zdjęć. Pozdrawiam! :*
    http://stylowka4u.blogspot.com/2015/09/29-honey-oh-sugar-sugar-you-are-my.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękujemy! :) MY również pozdrawiamy ;)
      Jaki chciałabyś zobaczyć następny post? :)
      Miłego dnia ;)

      Delete
  16. NY wydaje się taki cudowny, że aż dech w piersi zabiera. Chętnie bym go odwiedziła, ale to tak daleko, że ciężko znaleźć czas i zorganizować się na tyle, by to wypaliło. A szkoda, bo to magiczne miejsce ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, organizacja najgorsza, ale trzeba wziąść się w garść i poważnie nad tym pomyśleć! :)

      Delete
  17. Wycieczka do USA to moje marzenie :)

    ReplyDelete
  18. Jejku zdjęcia są cudowne! Jednym z moich marzeń jest USA! Może kiedyś nadejdzie okazja i się ta wybiorę :D Pozdrawiam!
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zyczymy powodzenia w jego zrealizowaniu ;)
      Dziękujemy za komentarz pozdrawiamy cieplutko <3

      Delete