September 09, 2015

Podsumowanie Wakacji 2015 ;)


Wpadam dziś do was z postem który powinien być dawno  temu :<
Nie mogę prostu uwierzyć że to już koniec wakacji! WHAT! Tak się cieszyłam że to już koniec szkoły, pamiętam to jak by to było wczoraj, a zanim się obróciłam już rok szkolny się zaczął. A najlepsze jest to że dopiero teraz sobie zdałam z tego sprawę po tygodniu nauki!

Podsumowując te wakacje? Były MEGA!




Lipiec zapowiadał się ciekawie :) 

  • Byłam u mojej koleżanki oraz kuzynki :)
    spędziłam z nimi wiele ciekawych chwil
  •  Większość mojego czasu spędziłam z przyjaciółmi


Tak to chyba tyle jeśli chodzi o lipiec :) :/

 Sierpień był mega :o
  • Moje urodziny
  • Wesele kuzyna
  • Spotkanie po wielu latach z moimi kuzynkamI
  • Kuzynka z Niemiec <3


Sierpień był na prawe super, działo się wiele rzeczy o których wam teraz nawet nie jestem w stanie powiedzieć :)


Jednak nic nigdy nie trwa wieczne i trzeba wracać do szkoły, do codziennego wstawania o godz. 7 :/
I teraz kolejne 10 miesięcy chodzenia do szkoły.

Czy cieszę się z tego powodu?

Większość z was odpowiedziała by NIE. Moje zdanie jest takie same, ale są tam moi przyjaciele. W te wakacje uważam że strasznie się zmieniłam. Nie chciałam wracać do szkoły bałam się tam iść bo uważałam że nie mam dla kogo :) Zmieniło się to, moje nastawienie do szkoły, jak i do życia.  Myślę że to kolejne 10 miesięcy będzie również fajne jak i ciekawe :)  Po tygodniu nauki uważam że jest okey. :)  Mam świetną Panią od matematyki :) i wydaje mi się że nareszcie uda mi się polubić ten przedmiot :D Powiem tak jak ona:  Dzień bez bloga jest dniem straconym ;) 

/ Straw

http://prossteslowa.blogspot.com/ - Blog Przemka! Na prawdę świetny chłopak. :) Zapraszam was do niego, ciekawe post! :) JUż za niedługo będzie tam nasz wspólny post :)

2 comments :