September 06, 2015

Jesień ;)

Witajcie po ponad 2 tygodniowej przerwie!
Tak możecie się już domyślić tutaj / Berry :).  Nie było mnie, ponieważ... no sami wiecie, szkoła, przygotowania, aż po prostu brakło czasu na to wszystko. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe i możemy jechać dalej z postem ;)



Ok, mamy wrzesień jakiś 1,2,3.. 6! Wow. Szybko mięło nie? Wczoraj siedząc sobie w okropnym zimnie i w sweterku, stwierdziłam, że porobię parę zdjęć tak po prostu. Ale jak zobaczyła, te dojrzewające owoce, liście, które leżą już na trawie. Uświadomiłam sobie.. O matko! Już wrzesień. Tak. Dopiero wczoraj to do mnie dotarło.

Ej, co ma na celu ten post? Miałam na myśli coś w stylu posta motywacyjnego, ale jak to wyjdzie pff, kto wie. :)

No ok zacznijmy od tego, że haloo szkoła! Ale dopiero początek, wszyscy zaczynamy od NOWA. NOWA klasa, NOWA czysta karta, NOWE przybory, wszystko jest NOWE! W czerwcu było już stare, brudne, ale teraz jeszcze jest białe i przejrzyste. Każdy może zacząć od początku, każdy! Nawet największy jakiś nie wiem łobuz, może stać się uczniem 6-tkowym! Magia! No chyba, że ktoś zalazł komuś za skórę, wtedy jest ciężej, ale to też da się odkręcić! Chcecie wiedzieć jak? Oto moja mała lista :) :

1. Słuchaj na lekcji.
Nie będę się rozpisywać, chcę tylko, żebyście wiedzieli, że słuchanie na lekcji to aż 90 procent sukcesu, reszta to szybka powtórka na lekcji, ja można by powiedzieć, że w domu się praktycznie wcale nie uczę, a dobre oceny są? SĄ! No chyba lepiej poświęcić 45 minut w szkole na słuchaniu, niż w domu parę godzin na ogarnianiu tematu nie? No więc właśnie! :)



2. Motywacja to podstawa!
Tak jak ja teraz próbuję pisać do was coś motywacyjnego, co chyba mi nie wychodzi, to rodzice mogą was zmotywować prawda? Pogadajcie z nimi:) Spróbujcie negocjować, że za np. świadectwo z paskiem chcielibyście no nie wiem co np. jakiś sprzęt elektroniczny :D lub jakieś pieniądza za polepszenie ocen, warto spróbować, a może akurat wam się uda! :)

3. Potrzebujesz czasu!
Chodzi mi tu o duży zeszyt A4, w jakimś fajnym, przyciągającym wzrok wzorze :) po co? Już śpieszę  z tłumaczeniem. Otóż ja zakupiłam sobie taki oto zeszyt i po prostu mam tan własnoręcznie zrobiony kalendarz, gdzie zapisuję różnego rodzaju sprawdziany, kartkówki itp. Ciekawy wygląd sprawia, że częściej tam zaglądacie i pamiętacie o ważnych rzeczach. Pamiętajcie, że możecie też samemu go ozdobić!


4.Przybory.
Ok, kto kupił do szkoły długopis, ołówek i zeszyty? a kredki, pisaki, kolorowe długopisy?! Takie rzeczy to naprawdę fajna sprawa, lepiej się uczyć chyba z kolorowego, wesołego zeszytu niż z ponurego prawda? To wcale nie musi być drogie! Ja za 12 kredek, 6 kolorowych długopisów i 2 markery w pięknych kolorach ( oczywiście wszystko w super jakości) zapłaciłam ok 14 zł, więc da się :)

5.Czas na zmiany!
Może to być ustawienie rzeczy na biurku, albo mebli w pokoju co tylko wymyślisz! No mi o wiele lepiej robi się lekcje przy nowy można by powiedzieć biurku, tak to wygląda i tak się czuje :)






6. Ty też możesz się zmienić :)
Nowa fryzura, nowy styl. Zamiast czarnego plecaka mieszanka kolorów! Nowa playlista w telefonie! Wszystko da się zmienić, a oczywiście ze zmianami każdy czuje się świeżo i lepiej :)

No więc to w sumie tyle :) Może nie zasadziłam wam jakiegoś mega kopa co do motywacji, ale myślę, że te podpunkty, które tam widzicie, dodadzą wam energii i chęci tak jak mi, ponieważ ja je wszystkie już wypełniłam i teraz tylko czekam na efekty! :) W sumie motywacji było tu jakieś 25/100, reszta to coś w stylu jak fajnie zacząć rok szkolny. Ale no co :) Te pomysły, w sumie mogą was zmotywować do nauki nie?  Oj już mniejsza z tym, wy sami oceńcie o czym był ten post i koniecznie zostawcie komentarz :)



No i jeszcze  zdjęcia. Zrobione zostały przeze mnie w moim sadzie, ale jeżeli ktoś chciałby je gdzieś umieścić, czy cokolwiek z nimi zrobić, to macie moje pozwolenie, oczywiście za napisaniem, kto jest ich autorem :)

Kolejne dwie rzeczy to: Jak wam się podoba obecny wygląd bloga? Piszcie! :)

Tyle z informacji, trzymajcie się ciepło! :)

Instagram- https://instagram.com/xxberryx/
/ Berry <3

No comments :

Post a Comment