September 19, 2015

Beglossy Wrzesień!


Hej!
Przychodzę do was dzisiaj troszkę później, ale za to z pudełeczkiem Beglossy :)


Jest to moje niestety ostatnie już pudełeczko, więcej przynajmniej się nie zapowiada, ale kto wie :)
Więc pudełko nazywa się " The Beautiful one" i przyszło do mnie w piątek :). Zawiera w sobie 6 produktów, z czego 3 są pełno wymiarowe. Powiem wam, że mi to jak najbardziej odpowiada! Poza tym produkty są świetne! To co? Zaczynamy! :)

Beaver Professional Regenerująca odżywka do włosów.Jeżeli śledzicie naszego bloga, to wiecie, że produkt tej firmy już się pojawił, konkretnie w lipcowym pudełku i i był to szampon, z którego byłam bardzo zadowolona :) Ogółem, to fajnie, że pojawiła się odżywka, ma ona regenerować, nawilżać oraz zmiękczać włosy :) Czy będzie robić, to co powinna? Się okaże :)
Pełen produkt- 41,90 zł/210 ml
Otrzymałam pojemność 40 ml.

Clarena
Boracy Body Cream
Krem do ciała. Fajnie, tym bardziej, że jeszcze nigdy nie słyszałam o tej firmie :) Powiem wam, że pachnie obłędnie i świetnie nawilża :)
Pełen produkt: 49,90zł/200ml
Otrzymałam pojemność 30 ml.

Color Club
Lakier do paznokci
Wow. Uwierzcie, że zdziwiłam się widząc ten produkt. Jest naprawdę fajny, tylko kolorek trochę zbyt nijaki. Na zdjęciu wygląda na beż, a naprawdę z pierwszą warstwą jest bezbarwny. Trzeba nałoży ich więcej, żeby kolor był widoczny, ale ogółem to cieszę się że znalazł się w tym pudełku :)
Pełen produkt: 16,99 zł/15 ml
Otrzymałam pełen produkt :)

Nicka New York
Colorluxe Powder Blush
Szczerze, to o tym produkcie słyszałam u littlemooonster96 :) Bardzo się uczieszyłam, że znalazł się w  Beglossy. Chodzi o to, że ja nie używam różu, ale myśle, że na jakieś specjalne okazje się przyda :)
Pełen produkt: 40,00 zł/5g
Otrzymałam pełen produkt.

Kueshi
Revitalizing Face  Toner
Tonik! Przydatna rzecz prawda? Ma fajny różowy kolor i jest bardzo wydajny, co mogę więcej powiedzieć? :)
Pełen produkt: 43,00 zł/200ml
Otrzymałam pełen produkt ;)

Auriga
Flaro-C serumPowiem wam, że nie mam pojęcia do czego mam używać witaminy C? Może jakaś podpowiedź z waszej strony? :)
Pełen produkt: 139,30 zł/ 30ml
Otrzymałam pojemność 3 ml.

No więc to by było na tyle, a nie! Jeszcze zapomniałam wspomnieć o tym, że ja ja i inne glossies dostałam magazyn Beglossy, miło :)

No więc teraz to na tyle. Jak wam się podobała seria Beglossy? Może jeszcze kiedyś wróci na naszego bloga, kto wie? A teraz coś bardzo ważnego! Miło bybyło gdybyście czasami zostawili po sobie jakiś komentarz, to bardzo motywuje :) Pozdrawiam!
/ Berry <3
W celu zakupienia zapraszam tutaj: http://www.beglossy.pl/ :)
Instagram: xxberryx
Kopiowanie lub rozpowszechnianie naszego bloga bez zgody jest karalne!

2 comments :