September 24, 2015

7 rzeczy które warto zrobić jesienią - 2015 ;)

Hejka moi mili! :)
Niewierze że ten czas tak szybko leci, jeszcze nie dawno były wakacje a dziś już Jesień i prawie 1 miesiąc szkoły za nami. 

Jesień? 
Nigdy nie przepadałam za tą porą roku, byłam negatywnie nastawiona,
jednak w tym roku jeszcze nie odczułam tego ;) Chciałabym wam przedstawić listę rzeczy które warto zrobić jesienią :)







1. Przeczytaj książkę.
Ja wiem że może nie każdy jest tak zwanym MÓLEM KSIĄŻKOWYM (ja też nim nie             jestem xd) ale dobrą książkę chyba każdy przeczyta? Ja wam chcę polecić tę:



2. Herbatka, kakałko i dobry film.

Halo, halo! Kto nie lubi kakała? (ja :D xd ) albo herbatki? <3 a przy tym dobry film? Wymarzone 2 godziny lub więcej, a na chłodne wieczory najlepsze :)


3. Gotowanko!
Ciasto dyniowe, rogaliki, gofry czy może babeczki. Przepisów jest mnóstwo! A gotować chyba każdy potrafi. :)


4. Spacery.
Jesienne spacery są najlepsze! :) A tym bardziej jeśli są długie i z przyjaciółmi :)


5. A może DIV?
Spróbujcie coś zrobić sami! Na pewno sobie poradzicie ;) cokolwiek by to nie było! :)


6. Fotografuj, masz szanse!
Kilka fotografii tematycznych nie zaszkodzi wam, wręcz przeciwnie poprawi humor! Jest w tym dużo pracy, ale dacie sobie radę :)


7. Zaplanuj czas z przyjaciólmi.
Pogawędka, film, spacer a może rozmowa bez urządzeń elektronicznych? Mnóstwo sposobów jest do zrobienie ;)



Myślę że propozycja tych 7 rzeczy się wam spodoba i na pewno któreś z nich zrobicie ;)
Życzę wam miłego dnia :) 

/Straw









38 comments :

  1. Nie ma nic lepszego niż w chłodny jesienny wieczór zaopatrzyć się w ciasteczka , herbatę i dobry film albo książkę:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. często tak robię:) zapraszam do Sb http://evelciovelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszymy się <3
      oczywiście zajrzymy ^^

      Delete
  3. Nie ma nic lepszego niż jesiennie wieczory przy dobrym filmie z ukochaną osobą :)
    http://deeemem98.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Moje plany na tę jesień to właśnie oglądanie filmów pod ciepłym kocykiem z herbatką, spacery, fotografia i przeróżne DIY aby nieco zmienić wystrój pokoju :) Fajne pomysły.

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękujemy! :)
      Oczywiście zajrzymy ;)

      Delete
  5. Wszystkie rzeczy, które wymieniłaś robię prawie codziennie :) Najlepsze są wieczory z książką lub filmem oraz herbatą <3

    Nowy post na Wicked Woonderland! (klik)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm :/ no cóż ale myślę że i tak się spodobały :)
      dziękujemy za komentarz! :))

      Delete
  6. Uwielbiam jesienne wieczory z dobrą książką i herbatką :D

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij✿

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja również!
      Dziękujemy za komentarz! :) odwiedzimy twojego bloga! :)

      Delete
  7. U mnie zamiast kakałka to zdecydowanie gorąca herbatka, jakaś przekąska i filmy, seriale a nawet anime. <3

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie również A do herbatki ciasteczka czekoladowe! :) Najlepsze amerykańskie :D
      Dziękujemy za komentarz! Pozdrawiamy ;)

      Delete
  8. herbata i film przede wszystkim, spacery i fotografia jak najbardziej
    ja jeszcze lubię zbierać grzyby maliny i jezyny :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. my również pozdrawiamy!
      Dziękujemy za komentarz! :) MIłego dnia :**

      Delete
  9. Fajny blog, Fajny post,
    podoba mi się ;)
    http://erykdfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekujemy za komentarz! :)
      my również odwiedzimy twojego :*

      Delete
  10. Fajny post bardzo przydatny :) Ja jednak nie przepadam na jesienią ale kto wie może troche się przekonam do niej w tym roku ? :) Pozdrawiam świetny post Zapraszam na nowy jesienny post :) Chętnie wymienię się kreatywnymi komentarzami :) kom/obs ? zacznij i daj znać w kom :* http://sandrasaanderaablog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja również nie przepadam ;/ dziękujemy za komentarz! :)

      Delete
  11. Bardzo fajne propozycje :) Ja z mamą coraz częściej coś pieczemy :D Diy na pewno będę się zajmować, jak będzie brzydka pogoda w weekendy ;)
    im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękujemy za komentarz!
      oczywiście zajrzymy! :)

      Delete
  12. Świetne rozwiązania na ponure, jesienne wieczory. Na pewno mi się przydadzą!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. kocham jesienne wieczory :)
    klikniesz? poklikasz? Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście ;)
      Dziekujemy za komentarz! ;)

      Delete
  14. Replies
    1. Ooo na prawdę swietny pomysł ;)
      Dziekujemy za komentarz! :)

      Delete
  15. Świetny post, super pomysły na spędzenie czasu w jesień :D
    O tak, książka, film, herbatka, gotowanie i jesienne zdjęcia to konieczność!

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. To oczywiste! :))
      Dziekujemy za komentarz, xajrzymy i do ciebie ;)

      Delete
  16. Uwielbiam długie jesienne wieczory z książką, ciepłym napojem pod kocykiem 💜
    Zapraszam serdecznie!
    http://aniapodlecka.blogspot.com/2015/09/bye-summer-podsumowanie-tygodnia.html?m=1

    ReplyDelete
  17. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Śledzimy twojego fp, jak i również sklep. Piękna biżuteria na prawdę wow *-*
      Dziękujemy za komentarz ;) to dla nas wiele ;)

      Delete
  18. Genialny blog!Bardzo podoba mi się twój nowy post, zaglądałam tu już pare razy. Gratuluje pomsłów :) Spodziewaj sie mnie tu czesciej!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "Exclusiveshopping" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/09/w-modzie-nie-chodzi-o-spogladanie-wstecz.html#comment-form/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poklikałam ;)
      Świetny blog!
      Bardzo się cieszymy z twojej aktywności, zapraszam do obserwowania :)
      Dziękujemy za komentarz! :)

      Delete
  19. Fajne pomysły ;)
    Uwielbiam wziąć kakao lub czekoladę przykryć się kocem i oglądać seriale.
    Też nie jestem milośniczką książek, ale jak już coś przypadnie mi do gustu to ciężko mnie od niej odciągnąć.
    Powodzenia!!
    Klik- mój bog

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja również uwielbiam przykryć się kocem i pić herbatkę ^^

      Delete