August 03, 2015

Ulubieńcy Miesiąca Lipiec :)

Hejka! Z tej strony Straw i Berry, chciałyśmy się dziś podzielić z wami naszymi Ulubieńcami miesiąca :) zaczynajmy!


Kosmetyk

Straw:
Moim ulubiony kosmetykiem jest Peeling myjący z czarną porzeczką. Peeling ten ma za zadanie wygładzać naszą skórę oraz ją oczyszczać 


Berry:



Moim kosmetykiem także jest peeling jednak o zapachu gruszkowym. który przebija wszystkie inne! Bardzo wam go polecam :)                          



Piosenka

Straw:
W tym miesiącu była bardzo znana Coca-Cola (różne wyzwania) Więc piosenka Margaret-Smak Radości znalazła się jako 1 na mojej playliscie :)
https://www.youtube.com/watch?v=eNBAHOr2t3s

Berry:
Piosenką miesiąca bez dwóch zdań jest David Guetta ft. NIcki Minaj 'Hay Mama' Tą piosenkę znalazłam zupełnie przypadkiem, ale teraz to jedna z moich ulubionych
https://www.youtube.com/watch?v=uO59tfQ2TbA

Film

Straw:
W tym miesiącu nie oglądałam nic ciekawego, czasami HP :) ale chciałabym wam polecić film który przypadł mi do gustu Lol <3
                                                                                


Berry:
Wszyscy, którzy czytali fakty wiedzą że jestem zakochana w Harrym Potterze! Także oczywiście musiałam obejrzeć jego pierwszą część!
                                          

Program TV

Straw:

Sam&Cat co tu dużo mówić, na prawdę świetny! Z moją najukochańszą Arianą Grande <3                          


Berry:
Bez owijania w bawełnę zdecydowanie Spongeboob! Zakochałam się w tej gąbce *-*
                          

Jedzenie

Straw:
W tamtym miesiącu nałogowo jadłam lody Kaktus! <3 są cudowne, idealne na lato :)
                              


Berry:
Nic słodkiego, nic kwaśnego, nic niezdrowego.. serek Almette smakiem bije wszystko!
                                     
Strój

Razem jesteśmy zgodne co do naszej ukochanej bluzeczki 'I love my #SELFIE'
Zakupionej w New Yorkerze! :)
                           

Aplikacja

Straw:
W poprzednim miesiącu słuchałam ciągle muzyki, aplikacja Open FM ułatwiała mi w tym, znajdziecie tam wiele gatunków ciekawej muzyki. Polecam :)
                          


Berry:
Sleep Better - bo co innego?! Jest tam wszystko o waszym śnie, statystyki itp. Oraz świetny budzik! :)
                                            
Kopiowanie lub rozpowszechnianie (bez zgody) naszego bloga jest karalne!
Instagramy:

https://instagram.com/xxberryx/ - Berryhttps://instagram.com/xxblueex/ - Staw :)

8 comments :

  1. Replies
    1. :o Dobrze :o Ale :o napisałaś :o <3 KOcham <3

      Delete
  2. łał! czekam dalej na następne oczywiście obserwuje i czytam z dużą aktywnością =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękujemy! To dla nas wiele znaczy! <3

      Delete
  3. Świetni ulubieńcy!
    Btw. Mieszkam nie daleko Nowego Sącza ;)

    Zapraszam na konkurs!
    Veronica Memories- Klik

    ReplyDelete
  4. super blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. super blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękujemy! :)
      To wiele dla nas znaczy! :))
      Fallow for fallow ;)

      Delete