August 09, 2015

Jak zaspokoić wakacyjną nudę?


Hej. Dziś mam dla was krótki post, w takie upały zapewne zbyt dużo wam też się nie chce czytać :/


Przychodzę dziś do was z postem pt. Jak zaspokoić wakacyjną nudę, wakacje się kończą a wy mówicie że nic nie zrobiliście ciekawego :)
Mam dla was kilka propozycji myślę że mile spędzicie czas :)

  • Kuchnia moim życiem

    Nie należę do osób które uwielbiają gotować ale ostatnio często tam przesiaduję, podczas upałów dużo musimy pić mam dla was koktajl arbuzowy *-*  oraz truskawkowy <3 są przepyszne ^^

  • Spacer? To dla mnie!

    Wieczorami lubię chodzić na spacery z moim psem, lubię sobie z nim pobiegać miło wtedy spędzam czas :)

  • Przyjaciele, spotkajmy się :)

    Każdy z was ma przyjaciół z którymi uwielbia zapewne spędzać czas, ja również. W te wakacje często się spotykam z Berry :) spędzamy dużo czasu razem.

  • Odpocznij od komputera. Wyjdź z domu!

    Wszyscy siedzą na komputerach, telefonach, tabletach ani chwili dla innych! Czasami z mamą lubię przejechać się na rowerze,wieczorem przy zachodzie słońca na prawdę Wow *-*

  • Wypad do rodziny :)

    Od kilku miesięcy planuję się zgadać z moją kuzynką ze Śląska, nie widziałyśmy się ponad 3 lata, a jak wiadomo ludzie tęsknią za sobą. Myślę że w te wakacje nam się uda! :)




Myślę że kilka tych propozycji wam sie spodobało :)
/Straw


*Zdjęcia mojego autorstwa*

Kopiowanie lub rozpowszechnianie naszego bloga jest karalne!
https://instagram.com/xxblueex/ - Straw

   Zapraszamy na bloga koleżanki - http://veronica-veronique.blogspot.com/



4 comments :

  1. Świetne porady ;))
    Ja też uwielbiam gotować :D
    Chętnie bym się napiła takiego koktajlu :3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. to super! :)
      Koktajl bardzo prosty:)
      miksujesz truskawki i arbuza a następnie wlewasz do szklanki! ale na prawdę przepyszny :))

      Delete