August 01, 2015

Fakty/Berry ♡

Cześć i czołem!
Z tej strony Berry.  Bardzo Was przepraszamy,  że przez tydzień nie było posta, ale po prostu byłyśmy mega zajęte!  Ja wpadam dzisiaj do Was z faktami,  które powinny się już pojawić hoohohoo dawno temu :D
1. Mam na imię Ola *Aleksandra*
2. Mam jeszcze 13 lat :(
3. Ale 01. 10 będą 14 ^^
4Kocham czarny
5. Biały
6I szary kolor *-*
7Mam trójkę rodzeństwa xd
8. 2 siostry xd
9. I brata :*
10Po wakacjach idę do 2a gimnazjum xd
11. Jestem blondynką xd
12. Ale dosyć mądra xd
13. Całe wakacje siedzę w domu -,-
14Mam brązowe^ końcówki ^
15. Nie lubię ludzi którzy szpanują xd
16Albo dodają na fb żałosne posty -,-
17. Nie mam chłopaka xd
18. Ani dziewczyny spokojnie xd
19Moimi przyjaciółmi są Sylwia i Straw xd
20. Jestem spokojna.
21I niska..
22153 cm :(
23. Kocham Kocham Simsy *-*
24Kocham czytać! 
25. Aktualnie jestem po I cz.  Harrego Pottera.
26W bibliotece nie ma 2 cz.  :'(
27A ja już to uwielbiam!
28. Lubię heavy metal ;)
29Mój ulubiony zespół to Avenged Sevenfold :D
30Mieszkam na wsi :)
31W przyszłości chciałabym mieszkać w Barcicach lub Muszynie :)
32. Byłam nad morzem 3 razy  :D
33Mam 50 km na Słowację i 200 na Ukrainę :)
34Nigdy nie byłam za granicą :/
35. Kocham tańczyć!
36. Lubię wiosnę!
37Mam fioletowy pokój.
38Jest taki jeden *-* xD
39. Jestem szczęśliwa!
40. Najlepszą moją decyzją było założenie bloga razem ze Straw!
I tyle ^^ mam nadzieję,  że wiecie wszystko co chcieliście xd jeśli macie jakieś pytania,  piszcie w komentarzach, z przyjemnością odpowiem :D
Razem ze Straw już pożądanie bierzemy się za bloga!  Dziękujemy za wszystkie komentarze i wyświetlenia! 
Dołączam zdjęcia :)
Kopiowanie lub rozpowszechnianie naszego bloga bez zgody jest karalne!
Instargam- https://instagram.com/xxberryx/

7 comments :

  1. Też uwielbiam czytać i kocham Harrego Pottera film i książkę ♥

    Pozdrawiam, http://nastriala.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozdrawiamy :) <3 dziękujemy za komentarz :)

      Delete
  2. 13 lat = xd po każdym słowie
    Blog fajny ale te 'xd' to możecie sobie na priv pisać a nie tu to nie hej tylko uwaga :) ;)

    ReplyDelete
  3. Dzięki, postaram się to zmienić :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Jeżeli chodzi ci o pomarańczową spódniczkę i szarą bluzeczke, to nir jest to sukienka :) ale dziękuje :D

      Delete