August 18, 2015

beGLOSSY/ Sierpień

Hello!
Wpadam dzisiaj do was z sierpniowym pudełeczkiem beGLOSSY! Dotarło ono do mnie dzisiaj, a że jutro nie miałabym czasu na blogu pojawia się także dziś :)
Ogółem myślę, że zaczniemy od plusa jakim jest desing pudełka :) Inspiracją były owoce, czyli źródło zdrowia i piękna :) Jak widać zielony i biały z dodatkiem owocków :)
Kolejnym WIELKIM plusem było to, że wszystkie produkty były pełnowymiarowe! Moja mina po zobaczeniu tego była bezcenna. :)
No ok, więc  przechodzimy do produktów i jeszcze jedno, bardzo, ale to bardzo was przepraszam, że zdjęcia są takiej a nie innej jakości, może niektóre robione pod nieodpowiednim kątem i za wszystkie przedmioty niepożądane na zdjęciach, ale jak pewnie wiecie nie posiadam na chwile obecną telefonu, a co za tym idzie aparatu więc fotki są dzięki życzliwości mojej siostry :)
I kolejne jeszcze jedno :) Ja dostałam wersję FRESH, a dostępna była także wersja SWEET.

1. FARMONA  tutti frutti
Peeling do ciała o zapachu kiwi&karamboli. Ahh, żebyście wy poczuli ten zapach! Jest obłędny.. Myślę, że każda/y z was wie jaka jest idea peelingów :) Ale tego jestem nadzwyczaj ciekawa! Cena za 100 ml, które otrzymałam do jedyne 3,57 zł! Moim zdaniem bardzo opłacalne :)

2. SANASE winoterapia
Jest to krem pod oczy z efektem anty-stres, który powinien: redukować cienie i " worki" pod oczami oraz przeciwdziałam powstawaniu drobnych zmarszczek... No cóż, takie produkty to raczej nie dla mnie jednak powędruje on do mojej mamy, która na pewno z chęcią z niego skorzysta :) Cena za 15 ml to 128 zł! Moim zdaniem jak na 15 ml to całkiem sporo, jednak jeżeli robi to o czego jest przeznaczony, to byłoby miło :)

3. CARMEX
Myślę, że o tych balsamach do ust wszyscy słyszeli, ja "poznałam" ten balsam dopiero po obejrzeniu jednego z filmików kanału - Marysia Oliwia. Ten akurat jest o smaku miętowym i zawiera filtr przeciwsłoneczny SPF 15. Produkt ten mam na ustach cały dzień i jak dla mnie jest to strzał w dziesiątkę!  Fajnie chłodzi i nawilża i ma całkiem fajny zapach :) Cena za 10g to 10,49 zł.

4. ORGANIQUE 
Jest to Grecka, musująca kula do kąpieli o cudownym zapachu winogron!  Ma ona nawilżać i pielęgnować, a także wygładzić, natłuścić i zregenerować naszą skórę! Przed chwilką właśnie połowę z tej kuli dodałam do kąpieli mojej siostrze i woda przybrała cudowny zielony kolor, a zapach rozniósł się po całym mieszkaniu! Cudo! Za taką kule czyli 170 g zapłacicie 14,90 zł, a więc moim zdaniem warto!

5. DERMO PHARMA
Z tej firmy w pudełeczku znalazły się płatki kompres 4 D, z ekstraktem z ogórka. Płatki te mają za zadanie nawilżyć, zregenerować opuchnięcia oraz intensywnie odświeżyć , przywracając skórze jędrność i elastyczność. tego produkty jestem nie ukrywam bardzo ciekawa! Cena za opakowanie, w którym znajduje się 6 sztuk to 6,80 zł, czyli stosunkowo niedrogo :)

6. AUSSIE
Suchy szampon z wyciągiem z australijskich nasion jojoba , który sprawia, że włosy są lśniące, pachnące oraz pełne objętości. Powiem wam szczerze, że zakup takiego właśnie suchego szamponu odkładam już trochę czasu,a tu taka niespodzianka! Jestem pozytywnie zaskoczona! Powiem wam także, że ma on moim zdaniem winogronowy zapach, ale jaki piękny! Myślę, że warto w niego zainwestować :) Cena za 180 ml wynosi 24,99 zł :)

A więc to tyle z produktów, które znalazły się e sierpniowym pudełeczku beGLOSSY. Ja jestem zadowolona w 1000% ! Serdecznie polecam wam zakup takiego niepozornego, które kosztuje 49,99 zł, a wartość tego pudełka wyniosła 189 zł! Wow,wow i jeszcze raz wow! Naprawdę polecam wam te pudełka! :) Czuję, że dzisiaj wieczorem czeka mnie MEGA relax :) 




Gdzie zamówić?- http://www.beglossy.pl/

Kopiowanie bloga bez naszej zgody jest karalne!

Instargam: https://instagram.com/xxberryx/ - Berry
/ Berry <3

1 comment :

  1. Moja siostra miała taką wazelinę tylko, że wiśniową. Ogólnie całkiem fajna paczuszka :)

    Zapraszam też do mnie 
    VerryBerry Girl xxx - klik!

    ReplyDelete