July 22, 2015

Mini haul :)

Witam, witam!
Zapraszam was bardzo serdecznie na mini haul zakupowy! Niestety nie znalazłam linków do ubrań, ale postaram się podać firmę oraz cenę :D
 A więc zaczynajmy! :)


Jeansy
Pierwszą rzeczą, którą chcę wam pokazać są jeansy. Są one w kolorze granatowym, chociaż wyglądają na czarne :)  Został zakupione jako ostatnie na MEGA promocji za 29,90 zł przecenione aż z 69,90 zł! Ogółem to dlatego, że w całym sklepie była mega wyprzedaż, także bardzo się cieszę, że udało mi się  je znaleźć, a zwłaszcza mój rozmiar 34 :) - Sinsay

T-shirt
Jest to t-shirt, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia xd Ma napis " I love my #SELFIE". Jest wykonany ze świetnego materiału jakim jest bawełna, po prostu jest świetny! Razem ze Straw i jeszcze jedną koleżanką zakupiłyśmy sobie takie same, więc jest dobrze :) rozmiar to XS- New Yorker, FB Sister



Sweterek 

Dalej mamy  świetny sweterek! Biało-szare paski, lekki, odrobinę prześwitujący (ale to nic xd) idealny na jesień, jeśli nawet nie na lato :) Bardzo mi się spodobał i nie ukrywam, że takiego właśnie szukałam :D Rozmiar XS, przeceniony z 55,75 zł na 29,75 zł-  New Yorker, AMISU


Buty

Są to buty do szkoły. Szukałam bardziej białych lub czarnych, ale te bezkonkurencyjnie  skradły moje serce! Śliczny kolor, wygodne, solidne- EKSTRA! Pierwszy raz w życiu spodobał mi się motyw panterki! Cena to 59,90 zł. Rozmiar 38 xd - H&M









Pomadka

Zazwyczaj na lato i zimę zakupuje sobie pomadki ochronne, więc tak też się stało. Tą zakupiłam ze względu na to, że taką ma moja siostra i jest bardzo fajna. Ale jej zapach mmm, to on robi furrorę xd Alę nie zapominajmy też o świetnym nawilżaniu! Cena 5,99 zł- AA


Peeling

Ostatnią już niestety rzeczą jest wspaniały peeling gruszkowy, wygładzający. Ten zapach, ahh, po prostu gruszka, nic więcej, ten piękny zapach ! Ale powiem wam także, że po dzisiejszym użyciu na twarz w okolicy godziny 12, cała moja twarz była.. gruszkowa i pięknie gładka i co najlepsze do teraz (21:10) jest jak pupa niemowlaczka xD Baardzo polecam ! Był na przecenie w Supher-farm za 3,49 zł!- Joanna


To już wszystko, zakupy były robione w Galerii Trzy Korony w Nowym Sączu, a tam zdradzę wam, że są ogromne promocje! Także, czekam na wasze komentarze dotyczące tego posta jak i bloga!

/ Berry


Kopiowanie zdjęć 
i bloga jest karalne!




Instargam- https://instagram.com/xxberryx/

No comments :

Post a Comment