July 14, 2015

Boring day..

Hejka!
Na początku tak jak Berry, chciałabym wam podziękować za tak bardzoo dużą aktywność na blogu :)

Wczoraj u nas padało, a dzisiaj jest chłodno. Patrząc na pogodę ma być tak do piątku, już myślałam że ten tydzień spędze w domu przy telewizorze, gdy okazało się że jade do babci, właściwie to już u niej jestem pisząc ten post.

Niestety jutro rano się wracam ponieważ umarła znajoma mojej mamy oraz idziemy na pogrzeb  :/.

W sumie bardzo mi się nudziło, ale nie miałam ochoty zrobić nawet zdjęć, więc daje zdjęcia z tamtego roku :)















































 Myślę że wam się spodobają jak i również ten post. Miłego dnia! :)
/Straw
Instagram: https://instagram.com/xxblueex/
Rozpowszechnianie lub kopiowanie naszego bloga jest karalne :)

4 comments :

  1. ja dalej z koleżanką na fakty czekam :B

    ReplyDelete
    Replies
    1. to super :)), fakty pojawią się już w piątek o mnie (Straw) oraz w następnym tygodniu o Berry :*

      Delete
  2. Super post !! Czekam na następne ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nowy post już jutro! Zapraszamy :))

      Delete