July 20, 2015

Fakty / Straw

To kilka przypadkowych faktów o mnie :)
1. Mam na imię Dominika

2. Urodziny 01.08.01 <3
3. Czyli rocznikowo 14 lat.
4.Mówią na mnie RUDA.
5. Mimo tego, że w te wakacje już 3 razy się przefarbowałam (szamponetką) to nic nie widać.
6. Podobno mam anorekcję
7. Mam starszego brata
8. Chodzę do I gimnazjum- Ib
9.Bery jest moją najlepszą przyjaciółką <3
10. Jeszcze Karolina- mogę im zaufać
11. Uwielbiam grać w Simsy
12. Kocham sport, a najbardziej piłkę nożną i ręczną
13. Oglądam dużo różnych youtuberów.
14. Mam psa
15. Szybko się przywiązuje do ludzi
16. Czasem mówię kilka słów za dużo.
17. Chcę zapomnieć o pewnej osobie i powoli mi się to udaje :)
18. Popełniam dużo błędów (życiowych)
19. Wydaje mi się że jestem miła
20. No ale nie dla wszystkich..
21. Uwielbiam komedie
21. Jestem wstydliwa, nieśmiała i trochę chamska :)
22. Co do gatunku muzyki to słucham co mi w ucho wpadnie
23. Często płaczę
24. Nie lubię fałszywych osób.
25. Byłam na 2 koncertach
26. Sylwii Grzeszczak oraz Hatbreakers <3
27. Uwielbiam Selene Gomez, Ariane Grande oraz Margaret <3
28. I lubię Justina Biebera :))
29. ,,Nie osądzaj książki po okładce''

30. Czyli nie lubię gdy ludzie osądzają kogoś jeśli nawet go nie znają :)
31. Lubię czytać książki
32. Ale najbardziej to uwielbiam oglądać film <3

33. Nie mam zbyt dobrego kontaktu z bratem :))
34. Jest ode mnie starszy o 2 lata (y)
35. Lubię chodzić na spacery z przyjaciółmi 
36. Miałam wcześniej bloga, usunełam  go :/
37. Mój insta : @xxblueex
38. snap : merykatemery

39. ask : DomiCR
40. Szybko wybaczam ale nie zapominam!


Przepraszam że ten post nie pojawił się w sobotę, tak jak to planowałam :/ Niestety miałam dużo na głowie :) Następny post już w tym tygodniu :))
Myślę że fakty się wam spodobały oraz zdjęcia /Straw :)
Zdjęcia mojego autorstwa: Nie wolno kopiować / Don't copy

No comments :

Post a Comment