July 13, 2015

beGLOSSY/Dziękujemy!

Siemaneczko!
Mam dzisiaj do poruszenia dwa tematy, więc wszystkich chętnych zapraszam do przeczytania dalszej części posta :)




beGLOSSY

Myślę, że większość z was wie jaka jest idea tegoż pudełka? A jeśli nie, to w skrócie chodzi o to, że możecie za niską ceną ( szczegóły w linku pod postem) przetestować świetne produkty znanych, dobrych marek :) Nie owijając w bawełnę, jak się pewnie domyślacie, będę posiadała to pudełko przed dłuższy czas :) Chciałabym się dzielić z wami i tak 'na oko' polecać :) Pudełko powinno być u mnie już we czwartek, a w piątek planuje post, więc jeżeli chcecie, żeby taka seria pojawiała się na blogu, to proszę o komentarze ;D Jest to moje pierwsze pudełko, więc jestem meega podjarana! Odliczam już dni do czwartku! Chęcią do posiadania tego właśnie pudełka ( co powtarzam kolejny raz) zaraziła mnie littlemooonster96, która sama nagrywa filmiki z unboxingiem ;) także przypominam o komentarzach w tej sprawie, oraz ogółem o blogu! :D


Dziękujemy!

Razem ze Straw baardzo wam dziękujemy za takie szerokie grono odbiorców, oraz samą liczbę wyświetleń, których jest już 260! Dla nas jest to ogromny sukces, zwłaszcza, że z każdą minutą jest was więcej. Przepraszamy także, za częste zmiany wyglądu bloga, ale ciągle nie możemy znaleźć tego czegoś :) Jeszcze raz serdecznie dziękujemy!

/ Berry

*Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa*

*beGLOSSY- https://www.beglossy.pl/*
Instagram-https://instagram.com/xxberryx/



2 comments :

  1. Zdjęcia są piękne ale może jakieś fakty o was? ciekawie by było :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, na pewno w najbliższym czasie pojawi się taki post :)) dziękujemy!

      Delete