July 17, 2015

beGlossy!

Hejka!
Wpadam do was z obiecanym pudełeczkiem beGLOSSY! Chętnych zapraszam do dalszej części posta  :) (Pochyło wyróżnione są marki :))

Więc w lipcowym beGLOSSY, znalazło się 6 produktów z czego 2 pełnowymiarowe... Jak dla mnie trochę słabo, że tylko dwa, ale nie zapominajmy, że beGLOSSY to z założenia miniatury, jednak we wcześniejszych pudełkach pełnowymiarówek było więcej :)


BEAVER PROFESSIONAL.

Z tej firmy w pudełku znalazł się szampon regenerujący do włosów. Ma on na celu naprawić, wzmocnić i chronić włosy, sprawić, żęby stały się odpowiednio nawilżone.
Można powiedzieć, że szampon ten testowałam, ponieważ wczorajszego wieczoru umyłam nim włosy. Jeżeli chodzi o odczucia, to są one na razie znikome, wiem, że po jednym użyciu, nie będzie widać różnicy, lecz  po prostu moje włosy były bez efektu WOW, tylko jakby umyte szamponem z innej firmy, minusem jest też jego zapach, a raczej jego brak, więc co do tego szamponu pozostaje bez  opinii, a na pewno wspomne o nim gdy go skończę :)






znalazł się tu produkt 60 ml, a "oryginalnie" jest go 258 ml za cenę 39,90  zł.


ARTEGO.

"Spray intensywnie nawilżający RAIN DANCE" Jeżeli chodzi o ten produkt, to jego ideą jest regenerowanie zniszczonych końcówek, tak jak w wypadku szamponu nie mogę wam już teraz podać opinii, ponieważ muszę poczekać na rezultaty, jednak sądzę, że stosowanie go razem z szamponem od Beaver to była wielka pomyłka, bo tak jak szampon jest z leciuteńkim zapachem to odżywka ma mocny i niezbyt łądny zapach. Także podobnie zostaję bez opinii, ale jeżeli będzie robił to co ma robić to wam go polecam :) 20ml-15,90 zł, pełen produkt.

ANNABELLE MINERALS.

Mineralny puder matujący Pretty Matt. Ja pudrów nie używam, jednak tego spróbowałam i uważam, że jest naprawdę świetny! Myślę, że trafi on do mojej siostry. Szkoda tylko, że znalazła się tylko mini próbeczka 1g. Jednak uważam, że puder robi to co powinien, wpasowuje się w każdy typ cery, więc jak najbardziej na plus :)

VICHY

PURETE THERMALE
 Tutaj do przetestowania pojawił się płyn miceralny do demakijażu oczu i wrażliwej skóry twarzy 3w1. Został on przeze mnie przetestowany i z ręką na sercu mogę go wam polecić! Jest ŚWIETNY! Po prostu nic dodać nic ująć świetnie usuwa makijaż, a przy tym zostawia skóre dobrze nawilżoną, strzał w 10!  W pudełku znalazł się produkt 30 ml, jednak 200 ml kosztuje 49,90 zł, jednak polecam jego zakup :)

AQUALIA THERMAL
Z firmy VICHY znalazły się dwa produkty, tym drugim jest własnie krem dynamicznie nawilżający.. Cóż. Szybko się wchłania ma fajną konsystencję, jednak zdaniem moim jak i mojej mamy, ja takich kremów jeszcze nie potrzebuje, więc trafi on w ręce mojej mamy własnie, Jednak uważam, że jest godny polecenia :) Znalazł się krem 15 ml, z czego 50ml kosztuje 79,90 zł.

EFEKTIMA.

Jeej, olejek kokosowy! Super! Miałam zakupić taki właśnie, a tu BUUM i taki trafił mi się właśnie! Ogromnie się cieszę, zwłaszcza, że jest to pełen produkt. Jest fajny dlatego, że przede wszystkim szybko się wchłania i nie jest zbyt tłusty! Jednak tego akurat nie polecam do włosów bo są one przetłuszczone. Jednak jak najbardziej na plus, cena także jedyne 17,75 zł za 150ml!..


To wszystkie produkty, które znalazły się w lipcowym pudełeczku.. Zadowolona jestem w 90 procentach! Ale jego zakup bardzo polecam! :)
/ Berry :)

ps. Faktów wyczekujcie we wtorek :)

Instagram-https://instagram.com/xxberryx/

Kopiowanie lub rozpowszechnianie bloga bez naszej zgody jest karalne!


No comments :

Post a Comment